Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Източник: Pixabay
Източник: Pixabay

Все по-често забелязваме, че някои технологични компании търсят лицата на спортисти, които да превърнат в посланици. Това е практиката, която сме виждали много често, но трябва да знаем, че не всеки е бранд предприема тази стъпка, не и преди да се провери самото портфолио на атлета. Ако обърнем внимание на компанията за дигитални разплащания - Skrill, която присъства и в платформата на winbet и най-вероятно родните клиенти я познават - се е спряла официално на Пауло Дибала.

Сделката се е случила този месец, като се очаква от футболиста на Ювентус да запознава почитателите си с някои от стандартните практики на компанията. Skrill е част от компанията Paysafe, чийто интереси са насочени изцяло в онлайн разплащанията, като в това число добавяме не само различните бизнеси, но букмейкъри, гейминг индустрия и бизнеси с различна величина. Договорът е подписан за две години и най-вероятно изборът не е случаен. Аржентинецът ще се появи като лице в родината си ще се включи като част от мащабната телевизионна, дигитална и PR кампания. Първите реклами вече са факт в праймтайма на Италия.

Относно сделката, футболистът признава, че винаги е имал интерес към разплащането и правенето на трансфери в дигитална среда с висок коефициент на безопасност. В това отношение е сигурно, че именно тази компания започна да се налага като лидер в последните няколко години. Не сме сигурни колко точно е запален Пауло по закупуването и продаването на криптовалути, както той самият споделя, но най-вероятно ще демонстрира дори и това, ако този вид валути започнат да се повишават значително в следващите няколко години.

В някои от рекламите, футболистът на Старата госпожа споделя, че дори трупа точки за лоялност, които са добре познати и на останалите клиенти. Не трябва да забравяме, че това са само част от интересните PR кампании, малко по-рано стана ясно, че други тимове като Милан са подписали договор, за да се превърнат като единствен партньор за разплащане при росонерите. Защо са необходими футболисти за рекламирането на дигитални компании за разплащане? Една от причините е, че именно спортните фенове използват все по-често услугите, не само на тази компания за дигитални разплащания, а и на всяка една друга.

Днес всеки един почитател на спортни залози, както и на онлайн търговията, се доверява именно на тези компании, които предоставят не само скорост на своите клиенти, но и допълнителна сигурност, която в интернет пространството става повече от необходима и желана. Дигиталното разплащане, при това до всяка точка на света, прескачайки някои ограничения, започнаха да се налагат все по-често в основните предизвикателства. Не трябва да забравяме, че точно по тази причина и някои оператори за спортни залози, все по-често предоставят и опериране с крипто валути, които се славят с най-високата възможна скорост до този момент.

Разбира се, конкуренцията в този сектор е наистина висока и употребата на рекламни лица и посланици позволява достигането до по-сериозна аудиторията, като най-често се използват социалните профили на определените партньори. Тепърва предстои да видим до каква степен ще проработи това партньорство между Пауло и тази дигитална компания, на този етап можем спокойно да заявим, че началото е силно, като в следващите две години ще се наблюдава и налагането на компанията.