Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Една история с хепиенд

Това е една история с хепиенд.

Гражданин сигнализира контактния център на Столична община за пътен знак на улица „Братя Миладинови” при кръстовището с „Козлодуй”.

Администрацията получава сигнала и отговаря, че сигналът е коректен и ще бъде извършено демонтиране.

Чудесно, ще си кажете вие.

Да, щеше да е наистина чудесно, ако сигналът не беше подаден през 2016, а администрацията не беше отговорила през 2018 година, на 4 юли.

Откакто съм общински съветник (3 години почти) това е поне четвърти случай, в който се получава трагикомично забавяне на администрацията.

Няма да ви припомням подаденият сигнал миналата зима към Столичен инспекторат за замръзнал тротоар, на който сигнал администрацията отговори...през август месец на следващата година.

Но ще кажа едно – при растящото недоверие на гражданите подобни случаи трябва да излизат на показ.

За това ви показвам въпросния парадокс.

Историята, както казах, е с хепиенд.

След 2 години най – накрая някой ще демонтира временно поставен знак, който 2 години е пречел на гражданите, защото...а бе защото хубавите неща стават бавно.

Виното отлежава.

Отлежават и хубавите сирена.

Отлежават и някои оплаквания на граждани.

А често се случва ако много искаш да прокараш нещо смислено, управляващите да направят някоя временна комисия по случая, за да може и то да отлежи.

Край на историята.

Сезирал съм комисията по връзки с гражданското общество, на която съм заместник – председател.

Ще бъде извършена проверека, а аз ще настоявам комисията да излезе с принципно становище, касаещо сроковете на гражданските сигнали.

В противен случай крехкото доверие към нас ще стане още по – крехко, докато ние ставаме все по – отлежали...

От фейсбук

Коментара ()

Вашият коментар