Официалният клип за председателството е безсмислен, безидеен, безперспективен и заврян в миналото, без послание
Изпратиха ми официалния клип за председателството. Изгледах го. И го сравних отново с естонския клип. И мнението ми е абсолютно същото за този, както и за първия кратък клип.
Какво разбирам от този клип: Земята ни е красива и заселена отдавна. Имаме традиции и НАЙ-бързият интернет в Европа, което според нито една официална статистика не е факт. Напротив, най-високо място в класациите за скорост на интернета на България е Второ - именно след споменаваните естонци, които споменаха САМО бързият си, а не най-бърз, въпреки, че всички статистики го посочват като факт, само като средството, което им позволява да РАБОТЯТ отвсякъде.
Защо изписах работят с големи букви? Защото основното нещо, което видях в нашия клип, е че младите българи не работят, не поемат отговорност, зарязват ангажиментите си (символ е зарязания, загубен/захвърлен инструмент от дамата, който веднага като се залюбва с момчето, изчезва от клипа), влече ги единствено да се шляят, да ги хранят отредените им баба и дядо от село (общо взето от клипа разбрах, че в България работят нещо само хората на село, и няма други работи и бизнеси освен земеделие и скотовъдство), и да харчат парите на родителите си, които отсъстват от клипа, защото вероятно бачкат на гурбет в Испания, и им пращат по няколко стотин евро, спестени в мизерията на чужбината, за да могат младите да не работят, да обикалят по планини, купони и плажове, да са невежо-безметежни, и абсолютно неангажирани със собствената си реализация и бъдещето на страната си.
В този контекст, мисля, че сценаристите са се справили чудесно, и тази българска реалност е експонирана много добре. Клипът е много красив, прекрасни локации, светлина, операторско майсторство, режисьорски идеи и актьорска игра и чар. Не мога да не го отбележа.
Всички приказки за древност, спарени традиции, кукери, нестинарки, новопостроените руини на базиликата в Преслав, тракийска гробница и природа, си е просто чудесно представяне за туристически бизнес клип или представяне на страната ни на Евровизия. Но с какво и как ще привнесем идеи, талант, възможности, усилия и креативност в общоевропейското ни семейство и бъдеще, не видях, просто не съществува. Ни в клипа, ни в главите на политиците, нито в действителността.
Този клип рекламира Слънчев бряг, Банско и абсолютното безгрижие и нищоправене (мързел/безотговорност/бездушие/липса на амбиции) на народонаселението.
Съжалявам, но и за този клип ще кажа, че е безсмислен, безидеен, безперспективен и заврян в миналото, без послание, и натъжава за пътя ни през следващите 6 месеца, и след това.
*От фейсбук
Най-четени
-
Ти си комплексар!
1. Имаш айфон за 2000 лева (но не говориш по него, а само „чукваш", за да не се набутваш) 2. В заведение винаги слагаш ключовете от колата си върху масата (да е ясно на всички, че баровците карат BMW
-
Любимите ми 50 книги
Разпределил съм ги по възрастови групи. Започвам с първите – книги, които са ми били любими, преди да навърша 10 години: 1. Шарл Перо - Приказки Най-добрият старт на пътешествието в света на книгите
-
Галерия Защо и трите сериала за HBO са на БНТ
Националната телевизия е най-добрият партньор в България за кинопроизводство, като осигурява най-високите бюджети и творческа свобода Невинаги достатъчното пари могат да гарантират добър резултат
-
Кой постъпва честно, не живее лесно
"Кой постъпва честно, не живее лесно. Кой излезе прав, не излиза здрав. Кой душа не продава, той имотен не става." 102 години от рождението на Радой Ралин
-
Галерия Перничанинът, който взриви "Звезде Гранда"
Яни Янков прави истински фурор в сръбското музикално шоу и е един от претендентите за първото място Още като бебе пеел детски песнички и реклами, а учителка в градината открива таланта му Известен е