Три дълги пръста, издължен череп и големи очни кухини издават, че е гост от друга планета.

Сами ли сме във Вселената? Това е въпрос, който всички си задават поне веднъж в живота. Теории, конспирации и открития, правени години наред, все още не дават пълна яснота дали има друг живот извън нашата планета. Но най-новата находка в Перу може би е първата стъпка към доказването, че извънземните наистина са се разхождали по Земята и то преди стотици векове.

Учените наричат това най-важното откритие на XXI век. А то дойде само дни преди за НЛО отново да започне да се говори активно.

Хакерската група "Анонимните" обяви, че има данни, които доказват, че НАСА скоро ще съобщи за съществуването на извънземни раси, които са посещавали планетата ни. Само дни по-късно учените отрекоха някога да са имали подобно намерение. Ала извадената от дебрите на Земята мумия говори съвсем друго.

Наска в Перу е едно от най-загадъчните места на планетата. Учените години наред се опитват да разгадаят значението на рисунките, изографисани по повърхността на пустинята.

Една от най-популярните теории е, че извънземни са отговорни за линиите, издълбани в земята, но тя винаги среща сериозен отпор от учени, твърдящи, че има "по-човешко обяснение" за геоглифилите.

Но новото откритие е на път да промени виждането на всички тях. В близост до рисунките на Наска група археолози откриват малка мумия, която обаче успя да преобърне представата ни за света и това, което е над нея.

Очите й са огромни, главата - издължена, пръстите - три. Изглежда така, както често сме виждали да изглеждат извънезeмните по филмите.

Гласност на находката дава разследващият журналист Хайме Маусан, който събира екип от учени и заедно с тях лети до Перу, за да изследва напълно откритието. По първоначални данни мумиите са няколко, но само една е показана на света.

Тя е висока 168 см, погребана в ембрионална поза Пропорциите на тялото й са подобни на човешките, което е доказателство, че съществото е ходило изправено, но ръцете, краката и главата се различават драстично от нашите.

Мумията има по три изключително дълги пръста, съставени от 6 кости и 5 стави, докато в човешките има едва три костици и 2 стави.

В своето интервю пред сайта "Гая" доктор Константин Коротков от Русия, професор от университета в Санкт Петербург, споделя: "Най-изумителното беше главата. Не като нашата - кръгла, а много издължена назад." Но не е само това - очните кухини са огромни, нос има, но уши - не, само малки дупчици.

Учените започват да правят изследвания на тялото почти моментално след като са го извадили от земята. От проведените тестове става ясно, че съществото се е разхождало по нашата планета преди 1800-1900 години.

Тялото е покрито изцяло с бял прах, който го кара да изглежда като издялано от гипс, но всъщност той си има съществено предназначение. Според експертите той е бил използван, за да се изсуши кожата на извънземното и тялото да се запази възможно най-дълго през вековете. Вадейки я от гроба й, учените отронват малко от веществото, а отдолу откриват мека сива кожа.

Още по-изумително е това, което показват рентгеновите снимки и ДНК-то на мумията. В Древен Египет умрелите се мумифицирали, след като органите им били изваждани от тялото. Но в мумията от Наска, всички вътрешности си били на място ДНК тестовете пък разкрили, че извънземното е от женски пол, тъй като Y хромозомата отсъствала. След това откритие, съществото получило името Мария.

Според руския изследовател Коротков мястото, където са били откопани няколкото мумифицирани същества, също не е случайно: "Става дума за Наска. Платото в южната част на Перу и досега кара много учени по света да си блъскат главите заради рисунките, направени от представители на индианската цивилизация, живяла в района между I и VIII век от нашата ера. Мумиите може да хвърлят светлина и върху авторството на странните изображения."

Мястото наистина не е случайно, тъй като в миналото в близост до Перу са откривани много подобни артефакти.

През ноември 2015 г. е открит малък, отново издължен череп, за който учените са категорични, че не е човешки. Два месеца по-късно ръка, същата като тази на Мария, е донесена в института в Куско. Тя също е покрита с бял прах, а в нея е намерен и метален имплант. Проведените тестове показват, че със сигурност не е човешка и по-скоро принадлежи на някакъв вид бозайник.

По-странни са черепите, открити в Паракас, отново до Перу. Там перуанският археолог Хулио Тело през 1928 г. вади от земята близо 300 издължени черепа на приблизително 3000 години.

Съществували са народи, които умишлено са деформирали черепите, като ги удължавали, използвайки различни методи. Има някои южноамерикански племена, които се използвали обръчи, с които са "пристягали черепите на кърмачетата", за да променят формата им. Въпреки това, докато този вид деформация променя формата на черепа, тя не променя размера, теглото или обема му. И така всички те остават с характерни черти на обикновени човешки черепи.

Черепите паракас са всичко друго, но не и обикновени. Те са поне с 25% по-големи и с до 60% по-тежки от черепите на нормалните човешки същества. Изследователите са убедени, че тези черти не са могли да бъдат постигнати посредством обръчи за глава, както предполагат учени. Те не само че са различни по отношение на теглото, но също са структурно различни и имат само една париетална плоча (черепът на бебето се състои от шест отделни черепни кости: лицева кост, тилна кост, две париетални кости и темпорални кости - бел.ред.), а обикновените хора имат две. Тези странни характеристики допълнително задълбочават мистерията около тях и изследователите все още нямат представа какви са били тези създания в миналото.