Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Когато хората пазаруват даден продукт, е много лесно да се реши кой модел искат чрез онлайн ревюта, потребителски форуми и препоръки от приятели или членове на семейството. При продуктите е лесно да се сравнят офертите, най-добрите цени, колекции или гаранции, в различните онлайн магазини. След като хората си купят продукта, могат да го върнат, ако нещо не е наред. Ако има някакви проблеми, могат да оспорят случая чрез компанията, към която притежават кредитна карта и тя да спре плащането или да се възползват от Комисията за защита на потребителите. Нещата за строителните фирми са различни.

1. Компанията по ремонти задължително е лицензирана. Това е абсолютно минимално условие, което е добре клиента да вземе предвид преди да позволи на някой да изпълнява, каквито и да било услуги в дома му. Добре е клиентът да се увери, че специалиста, който ще ремонтира дома му, е лицензиран и има право да извършва дейности, за които има нужната квалификация.

2. Клиентът може да поиска препоръки. Добрите професионалисти няма да се поколебаят да предоставят професионални препоръки и няма да се възмущават, че им ги изискват. Те осъзнават, че клиента кани непознат в дома си и за него това е важно, тъй като иска да се чувства комфортно. За съжаление, препоръките могат да бъдат фалшифицирани.

3. Разбира се, проблеми винаги могат да възникват - така крайната цена често може да се окаже повече от прогнозираната, но не и прекалено много. Ремонтиращото лице би трябвало да получи одобрение от клиента за всяко допълнително нещо над очакваната цена. Този лист хартия може да защити клиента в случай, че услугата приключи, но той не се чувства удовлетворен. На база писмения план, той може да се обади в компанията и да се оплаче, че е налице някакво недоразумение.