Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Присъствие на древни извънземни може да се види и в някои икони.

"Благовещението със свети Емидус", която е нарисувана от италианския майстор Карло Кривели през 1486 г., показва Дева Мария, която е на път да разбере, че ще роди Исус. Сноп светлина се спуска към нея от подобен на летяща чиния обект. Според критици и историци това изобразява ореола ва Бог, но според НЛО ентусиастите това е един от първите примери за отвличане от извънземни.

Според тях, Исус никак не е бил божествен, а резултат от генетично инженерство. Дева Мария е била отвлечена, а детето - имплантирано в нея.

Самата картина наистина прилича на съвременна сцена на отвличане от НЛО. Много хора, които твърдят, че са преживели подобно травмиращо събитие, разказват за светлина, идваща от летяща чиния извън сградата.

"Разпъването на Христос", която виси в манастир "Високи Декани" в Косово, представя разпъването на Исус. Това, което е по-странното обаче, е, че в двата края на картината се виждат отлично 2 летящи обекта, управлявани от двама пилоти. Те са облечени в необичайни за онова време костюми, приличащи по-скоро на нещо, излязло от научнофантастичен филм. Липсата на ореол в близост до тях изключва възможността те да са божествени същества. Според някои двата кораба са метафора за Слънцето и луната, ала когато иконата е била рисувана, космическите обекти не са били смятани за божества, а подобна смелост се е считала за богохулство.

"Кръщението на Исус", нарисувана от холандския художник Аерт де Гелде през 1710 г. изобразява огромна чиния, от която излизат няколко снопа светлина, насочени към Исус, когото св. Йоан кръщава в р. Йордан.

Гелде е добре познат ученик на Рембранд, което навежда експертите на мисълта, че е имал достъп до добре пазените тайни архиви на Ватикана и знанието, недостъпни и до днес за обикновения човек. В резултат на това, много хора вярват, че в картините си, особено в тази, Гелде тайно предава добре пазената информация на Ватикана на широката публика.

Дали това е така, е въпрос на много дебати, но сноповете светлина, които са четири, а не един, дават надежда, че Гелде е бил един бунтовник на своето време. Картината сега виси в музея "Фицуилям" в Кеймбридж.

"Мадоната със свети Джованино" на Джовани Белини също предизвиква огромен интерес сред почитателите на древните извънземни. Над лявото й рамо се вижда голям лятящ обект. Мъж го гледа разтревожено, а кучето му лае срещу него, което подсказва, че в натрапника няма нищо божествено. Както и в останалите картини, няколко снопа светлина излизат от него, а Богородица е заела поза, която подсказва, че пази децата от летящия обект. Ореолът й също изглежда по-тъмен и слаб от този в много други картини.

"Триумфът на лятото", създадена в Брюж, Белгия, през 1538 година, показва няколко предмета, които приличат на съвременен НЛО. В горния ляв ъгъл подобни на чинийки с леко повдигна център летящи обекти кръжат в небето. Тъй като в произведението няма известни религиозни символи, църквата приема, че именно тези странни обекти символизират божественото.

Гобленът всъщност изобразява издигането на владетел на власт, така че е трудно да се види връзката между тази сцена и религията. Но със сигурност може да ни наведе на мисълта за древните жреци, които са имали връзка с Космоса.

Въпреки това е възможно връзката да не е нищо повече от това, че художникът пресъздава един природен феномен, който случайно е видял. Днес гобленът може да се види в Националния музей в Германия.

"Чудото на снега" , от художника Мазолино да Паничале се предполага, че изобразява легендата за снеговалежа, който изненадал Рим в един доста горещ ден през август. Докато местните хора се учудвали на това необичайно време, Исус и Мария наблюдават Земята от облак във формата на летяща чиния.

Въпреки че може да се твърди, че облакът представлява раят, има много по-малки "облаци" с форма на диск, които запълват небето зад този на Исус и Маря. Едва ли художникът, за когото се знае, че е обръщал прецизно внимание на всеки един детайл от картините си, би нарисувал плоски облаци.

Според любителите на теориите за извънземни тази необичайна форма е доказателство, че става дума за НЛО. Много от историите, разказващи за посещения от други светове, свидетелстват за необичайни промени във времето при появата на гости от друг свят.

Така например на 27 октомври 1954 г. група хора виждат няколко яйцевидни плавателни съда, носещи се в небето в средата на следобеда във Флоренция. В един момент те спират над футболния стадион, сякаш да проследят случващото се долу.

Много свидетели описват "сребърен блясък", който пада от обектите, а когато те били изследвани, приличали точно на сняг.

Нарисувана в средата на XV век, La Tebaide (известна още като Scene di vita eremitica) е монтаж на сцени, показващи различни аспекти и вярвания в монашеския живот.

Част от тази картина показва Исус на кръста и много ентусиасти, със зрение на орли са забелязали малък, червен, дискообразен елемент, който смятат за НЛО, в дъното на картината.

Специалистите твърдят, че червеният, пободен на чинийка обект не е нищо повече от традиционната кардинална шапка, принадлежала на св. Йероним - човека, коленичил пред кръста.

От друга страна, уфолозите вярват, че червените линийки, идващи от НЛО-то, показват, че обектът всъщност извършва кръжащи движения във въздуха.

Експертите и тук успяват да ги оборят, казвайки, че това най-вероятно са само пискюлите на традиционната закачалка. Освен това тази шапка се появява в много други картини на св. Йероним а традиционно кардиналският знак се намира в близост до него.

La Tebaide в момента е изложена в Академията на Флоренция, където всеки сам за себе си може да прецени, НЛО ли е това, или не.