Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Продуцентът сгафил с решението си да прави медицинския сериал при врага, частните медии се надвикват кой е бил по-успешен през 2016.

Лекарската мафия е задействала връзките си на най-високо ниво, за да спре сериала „Откраднат живот”.
Каква е причината ли? В новата тв поредица на “Нова” се разкривали мръсните тайни на бандитите в бели престилки, а те нямали желание номерата им да стават достояние на публиката. С тази пиар акция “Откраднат живот” умело успя да си вдигне поне още малко акциите и да привлече повече зрители, които са проявили разсеяност и не са гледали първите епизоди.
Номерът мина и сериалът си качи още повече рейтинга, а с това разпали още повече враждата между двете най-гледани частни телевизии. В свадата им този път е намесен и продуцентът на медицинския сериал Евтим Милошев. Той е влязъл в сериозен конфликт с Би Ти Ви, която до този момент беше пристан на неговите проекти – „Комиците” и суперуспешния комедиен сериал “Столичани в повече”. Босовете на първата частна телевизия недоумявали как така Милошев е решил да прави сериал и за конкуренцията, при положение че до този момент се е ползвал с огромни преференции при досегашния си работодател.
„Евтим е в обтегнати отношения с ръководството
на Би Ти Ви. Съвсем естествено те не могат да му забранят да работи и с други телевизии, но не могат и да приемат толкова лесно да отиде с толкова амбициозен проект при врага. Говори се, че отговорните фактори тепърва ще ревизират отношенията си с продуцентската компания “Дрийм тийм”. Нищо чудно слуховете за спирането на „Комиците”, които и без това се въртят в пространството от доста отдавна, този път да се окажат истина. Самият Милошев трудно може да бъде притиснат
с подобни заплахи, тъй като той самият участва в синдиката на продуцентите и неведнъж е отстоявал позицията, че той и колегите му могат да работят с различни медии и никоя не може да ги възприема като крепостни селяни”, разказва колега на Милошев от продуцентските среди.
Той със сигурност ще защити правата си, но босовете на Би Ти Ви не са готови на отстъпки, и то в толкова напрегната медийна среда. В момента и двете телевизии се опитват да убедят рекламодателите, че само и единствено техните продукции се радват на висок зрителски интерес. В битката са включени и двете пийпълметрични компании, които дават коренно противоположни резултати за риалити форматите и сериалите в праймтайма.
“Постъпленията от реклама намаляват и всеки от основните играчи се опитва да вземе лъвския пай. Преди се замерваха с цифри кое шоу колко е гледано, но сега войната тече в друга посока. Двете телевизии са се хванали за гушата и се карат кой е бил по-успешен през 2015 г.”, разказва медиен експерт. Тон в новата битка дава “Нова”, която се похвали с рекордни резултати през изминалата година и се обяви за телевизия номер 1 в България.
“Това е най-успешната година за “Нова Броудкастинг Груп”. През 2015 г. медийната група се превърна в най-голямото медийно предприятие в страната с най-много зрители,
“Нова” бе най-гледаната телевизия
в България и за първи път в историята на медийната група през последните 15 години отчетохме най-големи приходи на българския пазар и съответно по-големи приходи от тези на конкурентната медийна група”, заявява изпълнителният директор на “Нова” Дидие Щосел.
От Би Ти Ви не закъсняват да отговорят на огъня и на свой ред твърдят, че са преживели изключително успешни 12 месеца.
bTV Media Group е увеличила с 4% аудиторията си в най-атрактивната за рекламодателите група зрители, тази на 18-49-годишните (и с 3,8% в най-гледаното време - праймтайма). "Тези резултати се дължат както на успешното програмиране и позициониране на каналите на групата, така и на един добре диверсифициран бизнес модел. На фона на стагниран пазар запазването на приходите и лидерската позиция е
категоричен успех”,
опитват се да привлекат погледите към себе си от частната телевизия. На фона на тази ожесточена размяна на цифри и факти кой е по-най на Евтим Милошев и останалите продуценти ще им е все по-трудно да лавират между различните интереси. Босовете на продуцентските компании явно ще трябва да изберат страна и да защитават знамената само на една армия, ако искат проектите им да минават по-лесно през различните комисии в двете най-големи частни телевизии.