Затвор за младежи след убийство с вила (обзор)
Любомир Коларов, на 25 г., и Станислав Владов, на 20 г., бяха осъдени на 20 и 15 г. затвор за убийство в силистренското с. Пожарево. На Трифон Зарезан през 2016 г. двамата потърсили сметка от съселянина си Тодор Тодоров, на 50 г., заради слухове по адрес на майката на Станислав, с която Любомир живеел на семейни начала.
Любомир крещял и псувал и разбил устата на Тодоров. По-късно подсъдимите пак се върнали да се разправят. Любомир ударил Тодор с вила през оградна мрежа. Онзи взел да отстъпва назад, спънал се и паднал.
Нападателите почнали да го бият с юмруци и ритници и да го мушкат с вилата. При аутопсията са преброени над 25 удара в главата и тялото. Тодор бил със счупени ребра и разкъсан далак, починал е от масивен кръвоизлив. И двамата младежи са криминално проявени. Владов има присъда за катастрофа със загинало момиче.
Най-четени
-
Галерия Как ДС празнуваше Великден
Милиционери броят и записват кой ходи на църква По времето на соца правят нощни забави, за да не влизат младите в храмовете Великден днес не е това, което беше
-
Галерия Мръсните тайни на Бг история: Опълченци слагат началото на Българската армия през 1878 г., честват я на Гергьовден от 1880 г.
Веднага след подписване на Санстефанския договор руският императорски комисар в България княз Дондуков-Корсаков пише писмо до император Александър II. С него иска разрешение 12-те опълченски дружини
-
Баща ми ми разказваше за Гунди. За мен беше като приказен герой
Не съм имал щастието да го гледам. Родил съм се в годината, в която той е загинал, но първите ми спомени за "Левски" са свързани с името Гунди. Когато баща ми ме водеше на Герена
-
Франко ди Маре среща в Босна детето си и отровата, заради която заболя от рак
Известният италиански журналист е в края на живота си заради вдишаните по време на войната в Сараево азбестови частици Милиони италианци са още в шок от новината
-
Традицията в България е лишена от религиозна същност, но е силна
„На такъв ден като Велика събота не може само за козунаци и яйца да си говорим. Дълбоко в себе нашенецът е практичен традиционалист, отколкото увлечен религиозно човек“