Не, не сме дебили!
Не, не сме дебили! Само дет зрелостниците се затрудняват при писането на свързан текст, не разбират какво четат и търкат билети уверени, че "няма такава печалба"! Що се отнася до нас, оцелелите от прехода, ние не държим да ни уважават резултатите от референдумите, не ни брига, че няма да има пари в пенсионните фондове, нито къде отиват заемите, дето вожда и учителя на лошия матрял взима за да ги връщат пет поколения след нас, нито ни пука какво ни пускат по телевизора...
Имбецили сме, щот при дебилите има съхранена частична аналитичност, критичност и известни интелектуални и културни потребности, докато при имбецила трябват много повторения и резултатът в усвояване на поуката изобщо не е сигурен. Айнщайн ли беше казал, че няма по недвусмислена улика за дефицит на интелигентност от упорито повторение на едно и също действие в опит да се постигне различен резултат? А и процента на професора изобщо не му е точен.
Най-четени
-
Галерия Учени след прецизен 3D-модел на Торинската плащаница: Исус е бил човек с необикновена красота. Имал е 370 рани по тялото
Имал е величествен и царствен израз, разкрива професорът, направил изображението Професорът изброил 370 рани по тялото на Спасителя Благодарение на Торинската плащеница италиански професор създаде 3D
-
Галерия Как ДС празнуваше Великден
Милиционери броят и записват кой ходи на църква По времето на соца правят нощни забави, за да не влизат младите в храмовете Великден днес не е това, което беше
-
Баща ми ми разказваше за Гунди. За мен беше като приказен герой
Не съм имал щастието да го гледам. Родил съм се в годината, в която той е загинал, но първите ми спомени за "Левски" са свързани с името Гунди. Когато баща ми ме водеше на Герена
-
Галерия Разстрелян за счупена ваза на гроба на Людмила Живкова
През 1985 г. съдията Димитър Попов осъжда на смърт обвинения Тодор Дечев В най-новата ни история има и един потресаващ, но малко позабравен случай на оскверняване на гроб на известна личност – този
-
Галерия Никой никога няма да засенчи Ален Делон
В неговата феноменална кариера върховете са няколко. Първият е, когато се снима в шедьоври на трима от най-великите европейски режисьори - Клеман, Антониони и Висконти