Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Любимецът на народа

ПОДОБРЕН: Пасат се доближава повече отвсякога до луксозния Фаетон.
ПОДОБРЕН: Пасат се доближава повече отвсякога до луксозния Фаетон.

 

 

Имиджът на "Фолксваген" Пасат бе оформян и поддържан грижливо през годините от инженерите и маркетинг-специалистите от Волфсбург. С всяка една генерация той бе запомнян като просторен, солиден, сигурен, икономичен и лесен за управление автомобил и не случайно моделът се носи на вълната на успеха във всяка от генерациите си.
Представената в края на миналата година седма генерация може да бъде определена като пълноценен и всеобхватен фейслифт, засягащ почти всички характеристики на автомобила. Целта на "Фолксваген" е била да направи подобрения във всяко отношение, с което един добър продукт да стане още по-добър. Еволюция вместо революция е слоганът, който ще вкара Пасат в битка с голям брой нови и обновени модели в гъсто населения среден клас.
Визуално новият модел се вписва пълноценно в новия дизайнерски език на марката и впечатлява с изчистени и балансирани линии, които най-вероятно ще изглеждат добре и след повече от десетилетие. Единственият непроменен панел от каросерията от предишния модел е покривът.

Измеренията на автомобила

са почти идентични (новият Пасат е само 4 мм по-дълъг).
Базовата архитектура на автомобила с окачване тип "Макферсън" отпред и многоточково отзад също е непроменена и сега Пасат се предлага със система за електронно регулиране на окачването DCC. Тя позволява на водача да избира между три режима - Комфорт, Нормал и Спорт, които регулират и електрическия волан и начинът на работа на педала на газта.
Новият Пасат се предлага с три бензинови, един работещ на метан и два дизелови двигателя, като двулитровият TDI със 140 к.с. се очаква да бъде най-продаван. Той блести с тих и спокоен ход както и с отлична икономичност, постигната благодарение на серийния пакет BlueMotion Technology. В този пакет са включени регенерация на спирачната енергия и система старт-стоп, която изключва двигателя при спиране на кръстовища например. В комбинация с автоматичната скоростна кутия с два съединителя DSG разходът на гориво е понижен чувствително, а

комфортът

на управление - увеличен.
За приятното пътуване и лесното управление допринасят подобрената шумоизолация, чувствителният на допир екран на аудио- и информационната система, асистент при паркиране, който сам завърта волана и насочва автомобила (опция), системата за безключово стартиране, 230-волтовият извод пред задните седалки и много дребни детайли, правещи ежедневния живот на борда комфортен.
Голям комплимент "Фолксваген" заслужава за решението да въведе асистиращи системи за безопасност като част от серийното или допълнителното оборудване. ESP и шест въздушни възглавници са винаги на борда, докато срещу допълнително заплащане могат да бъдат поръчани активен автопилот АСС и система за наблюдение на зоната пред автомобила, динамично регулиране на светлините, асистенти за спазване и напускане на лентата на движение, датчик за налягането в гумите и други.

Нашето мнение

Целта е постигната - "Фолксваген" Пасат се е превърнал в още по-завършен, пълноценен автомобил, предлагащ на водача си лесно и интуитивно управление, безопасност и комфорт, но най-вече - ненадмината икономичност. По-добър във всяко отношение е оценката, която Пасат заслужава напълно.

"Фолксваген" Пасат 2,0 TDI DSG BlueMotion Technology
Двигател четирицилиндров, турбодизелов
Мощност 140 к.с.
Ускорение 0-100 км/ч 9,8 сек
Макс. скорост 211 км/ч
Среден разход 5,2 л/100 км
Емисии СО2 135 г/км
Базова цена 49 240 лв.

В новия Пасат 2,0 TDI DSG (140 к.с.) се предлага функцията "Свободен ход", при която двигателят автоматично се отделя от предавателната кутия и се поддържа в режим на свободен ход при отпускане на педала на газта. При спиране двигателят отново се свързва с трансмисията и помага за намаляване на спирачния път.

Няма дефект в газта на "Тойота"

Американският департамент по транспорта обяви, че електрическите системи и електромагнитните смущения не са били причина за инцидентите с нежелано ускорение с автомобили на "Тойота". През миналата година компанията изпадна в криза поради инциденти, за които се твърдеше, че са свързани с нежелано ускорение при някои от най-продаваните й модели. Националната агенция по пътна безопасност започна изследването преди 10 месеца по настояване на Конгреса, а като експерти бяха привлечени инженери от NASA.

БМВ Х3 спечели награда

Само няколко седмици след въвеждането му на пазара БМВ X3 заслужи признанието "Високопроходим автомобил на годината" на феновете на автомобилите с двойно задвижване. Читателите на немското специализирано списание Off Road го избраха за свой фаворит в категорията SUV. Така новото BMW X3 върви по следите на своя предшественик, който през 2006 и 2007 г. два пъти подред бе отличен с престижната титла. Освен това в актуалната анкета сред читателите на Off Road на челните места са класирани и други X-модели. БМВ X6 е на второ място в категорията Crossover, а новото X5 е на трето място при "Луксозни високопроходими автомобили".

"Мицубиши" Ево X по мярка

След множеството доработки на различни автомобили, за които получи признание по целия свят, българското перформанс студио "Вилнер" демонстрира своите възможности и върху "Мицубиши" Ево X, но този път в сътрудничество с колегите си от "Овърдрайв". Интериорът е изработен по индивидуален дизайн с няколко вида естествена кожа в черно и бяло. Променени са тапицериите на тавана, волана и скоростния лост, както и декоративните елементи. Нови са спортните седалки и високотехнологичната мултимедийна система. Отвън промени има във фаровете, които са получили светодиодна техника. Карбонови елементи, 18-инчови джанти, ауспухова система и други промени подобряват дизайна и поведението на спортния автомобил с увеличена до 400 к.с. мощност.

Авео седан дебютира в Женева

"Шевролет" Авео седан ще направи своя европейски дебют на предстоящото автоизложение в Женева. Първоначално той бе показан на автосалона в Детройт през януари под името Sonic и споделя много елементи в дизайна на хечбек-версията. Докато хечбекът вероятно ще допадне на по-младите потребители, очакванията на "Шевролет" са по-зрялата стилистика на седана да привлече различна, преди всичко семейна публика. Новият модел предлага по-голяма дължина на каросерията и по-голям обем на багажника (502 литра). Моделът ще се предлага с пълна гама от четирицилиндрови бензинови и дизелови двигатели с мощност от 70 до 115 к.с. Дизеловият 1,3-литров агрегат притежава система старт/стоп.

Новият блог на "Опел" Ампера

Интересът към подходящите за всекидневна употреба електромобили е вече много висок и по тази причина блогът "Опел" Ампера стартира няколко месеца преди пазарната премиера на автомобила. Инженери, дизайнери и маркетолози описват концепцията, технологията и екологичността на този революционен електрически автомобил. Блогът ще бъде на английски и немски език и е неразделна част от дейностите на "Опел" в социалните медии, които постоянно нарастват през последните няколко години. Те включват блогове на инженери на марката, специалисти по отношение на моделите Инсигния, Астра и Мерива.

"Пежо" обнови 308

"Пежо" разпространи първите снимки и данни за обновения в дизайнерско и технологично отношение 308. Компактният модел вече отговаря на новите естетични кодове на марката. Трите силуета (хечбек, СС и SW) се отличават с "по-технологична" елегантност, изразена чрез светодиодите и светлинния водач на предните светлини. След 508, и новият 308 лансира революционната микрохибридна технология e-HDi, системата STOP & START последно поколение, с двигателя 1,6 л HDi FAP 112 к.с. Евро 5. Новият модел ще бъде представен на автосалона в Женева, а продажбите му стартират от април.

"Хюндай" ще доставя FCEV в Европа

Южнокорейският производител "Хюндай" подписа с четири северноевропейски държави меморандум за сътрудничество, съгласно който ще осигури изпитателна флотилия от електромобили с горивни клетки (Fuel Cell Electric Vehicles или FCEV) за местните пазари, утвърждавайки позициите си на един от лидерите в разработката на екотехнологии. Електромобилите с горивни клетки са част от широкомащабната програма на Hyundai Motor Group за издигането на компанията до позицията на световен лидер по екотехнологии сред автомобилостроителите. В рамките на своята инициатива Blue Drive, Hyundai създаде широк спектър от екологични продукти и технологии, включително хибридни автомобили и електромобила BlueOn.

"Мини" с нов дизел

От пролетта на 2011 г. всички модели "Мини" могат да бъдат оборудвани с новия по-мощен дизелов двигател "Купър" SD, разработен от "БМВ Груп". Новият агрегат е с работен обем от два литра и мощност 143 к.с. Максималният въртящ момент от 305 Нм е на разположение между 1750 и 2700 об./мин. Конструктивната концепция на новия двулитров дизел е идентична с тази на 1,6­литровите агрегати. Новите модели SD серийно се оборудват и с технологии и функции на концепцията MINIMALISM, понижаващи разхода на гориво и вредните емисии. Ускорението от 0 до 100 км/ч протича за 8,1 секунди, а максималната скорост е 215 км/ч. Средният разход на гориво е 4,3 л/100 км.

 

 

ТРАДИЦИЯ: Както във всички модели на Фолксваген управлението е лесно и логично.
ТРАДИЦИЯ: Както във всички модели на Фолксваген управлението е лесно и логично.
Мицубиши Ево Х
Мицубиши Ево Х
Електромобил на Хюндай
Електромобил на Хюндай
Новото Пежо 308
Новото Пежо 308

Видео

Коментари