Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Това го разбрах след като станах шофьор. И твърдя, че сегашните задължителни часове са твърде малко за да придобиеш рефлекс и да караш във всички условия - дъжд, сняг или сухо време. Без да си излязъл с инструктор на магистрала поне веднъж, не трябва да се качваш да караш сам. И без обяснения, че ще карате с приятел или баща, или брат. Ясно ми е, че всички българи си мислят, че могат да карат. Като млад шофьор, не трябва да караш кола с над 60 конски сили първите три месеца, после поне 6 месеца с придружител за по-мощна. Задължително трябва да се въведе лепенка “Млад водач”, защото дори и да ти свирят, с нея е по-безопасно, а и хората са толерантни. Някои дори помагат.

Задължително трябва да се въведе отново полигон и специални уроци по паркиране, а не да се учим само за изпита.

Също така смятам, че видео уроци за конкретна ситуация и ако щеш анализ по записи от камерите на големите кръстовища в столицата и други градове, ще бъдат изключително полезни.

Не е сложно това да се случи, може да се създаде платформа, която курсистите да разглеждат сами вкъщи. Това е полезна инвестиция и съм убедена, че ще намали катастрофите в града. Обикновено те са предизвикани от нечие бързане.

Много е лесно да вземеш книжка за един месец, но на какво точно си се научил, остава неизвестно и за теб самия, докато не ти се появи ситуация.

Никога не се бях замисляла, преди да ми се наложи да карам. Казвам наложи, защото не исках да го правя. И да, всички извършват нарушения - малки или големи. И без да искаш, за да се впишеш в пътната обстановка, започваш да ги правиш и ти. Ако караш в ограниченията, си бавен, и ти свирят, и те засичат, и те паникьосват.

Така де. Като ми преписвате статусите и ги пускате по сайтовете, може да качите и този. Полезен е!

От фейсбук