Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Главният изпълнителен директора на А1 България Александър Димитров представи новия бранд.
Главният изпълнителен директора на А1 България Александър Димитров представи новия бранд.

Телекомът с ново име и нови предложения

Въвежда стандарт за услугите, ако не се спазва, има компенсации за клиентите

“Мтел” си смени името и стана А1, а заедно с това даде заявка да превърне телефона в портфейл.

Смяната започна точно в 11,30 часа във вторник. Първо сайтът на телекома стана А1.bg вместо mtel.bg. Десетина минути след това главният изпълнителен директор на оператора Александър Димитров, докато представяше промените, се обърна към присъстващите журналисти в “София ивент център” с въпроса “Смени ли се логото на телефоните ви?” Почти всички отговориха с “да”. До края на деня на телефоните на всичките 4,5 млн. клиенти на “Мтел” вече пишеше А1.

“Ставаме част от нещо голямо - силна международна марка, каквато е А1. Щастлив съм, че ще можем да предоставяме достъп до най-новите технологии още по-бързо, да ги направим максимално полезни за хората и да им осигурим свободата да ги използват така, както те самите изберат”, заяви Димитров. И допълни, че заедно със смяната на името идват и куп придобивки за клиентите (и ангажименти за качество на услугите.

Две от най-съществените са, че А1 превръща телефоните в банки. Това става по два начина - първият е дигитален портфейл, в който всеки абонат на оператора може да регистрира банковите си карти. След това през телефона може да плаща онлайн или на ПОС терминал, както и да прави парични трансфери към други абонати.

Вторият е кредитна карта с бранда A1, която ще е достъпна за клиентите на абонаментен план. “Ние знаем кредитната история на клиентите ни и можем да предложим по-добри условия, отколкото редица банки дават”, уточни Димитров. По думите му А1 гарантира качество и непрекъснатост на услугите в 99,9% от времето през годината. Което означава, че клиентите евентуално не биха могли да ги ползват само в рамките на 8 часа за цяла година.

Телекомът ще направи технологиите достъпни, лесни и полезни за клиентите си. Плащането на сметките и управлението на услугите ще е бързо чрез приложението “Моят А1” и сайта A1.bg

Форматът на фактурите ще бъде още по-ясен и удобен за следене. При стандартна техническа повреда услугите ще се възстановяват в рамките на 6 часа, а инсталирането на нови ще става до 3 работни дни.

Всеки клиент ще може да се свърже с оператор на телефоните на *88 и 088 123 в рамките на 60 секунди. Ще се дава и редовна информация чрез кратки съобщения, а при ремонт на телефон А1 ще осигури заместващо устройство.

Ако някой от тези ангажименти не бъде изпълнен, клиентите ще получават компенсация. Тя ще е различна и по преценка на търговеца, който обслужва даден абонат. Компенсациите ще са например допълнителни мегабайти за мобилен интернет, отстъпка от месечната сметка, безплатно ползване на допълнителни услуги, предоставяне на устройство с остъпка и др. Специално за ребрандирането А1 пуска и промооферти за фиксирани услуги, които предлагат съдържание на специални цени, и дава 50% отстъпка на избрани устройства.

/A11.jpg
/A11.jpg

Бърза реакция и бонуси при обратна връзка от клиентите

“А1 България” дава възможност на всички клиенти да дават обратна връзка за състоянието на мрежата. Това ще става чрез приложението “Моят А1” или на сайта А1.bg. Освен че ще вземе под внимание всяко изпратено мнение, за да подобри услугите си, телекомът ще подарява и 500 MB на хората, които подадат сигнал.

Например клиент може да измери скоростта на мобилен или фиксиран интернет. И ако тя не отговаря на посочената от телекома, да изпрати данните. Операторът се ангажира да оправи пропуска и да даде съответния бонус. Същото важи и ако има проблем с мобилната телефония и разговорите прекъсват често.

Ще отговорим на всяко оплакване, но може да бъдат изпращани и положителни отзиви, тогава пак ще има бонус за клиентите, обясни Александър Димитров.

Трафикът най-голям на 8 март

Най-голям трафик в мрежата ни се отчита не по Коледа и Нова година, а на 8 март, съобщи Александър Димитров. Именно в международния ден на жената имало най-много разменени съобщения за поздрави.

Както казва един колега, добре, че най-големият трафик не е на 2 февруари, пошегува се Димитров.

След което отчете, че след пускането на 4G услугите през 2016 г. досега има увеличение на трафика на данни с 300% и с 200% на смартфоните, които поддържат този стандарт за работа. Разговорите на ден пък били над 57 млн. минути.

Според Димитров услуги от ново поколение, или така наречената 6G мрежа, може да има в България през 2020 г. За да стане това възможно, било необходимо да бъдат освободени съответните честоти, които да се ползват от операторите.

4 млрд. лева е инвестирал телекомът в България от създаването си, каза още Димитров. Изградена била оптична мрежа с дължина над 16 000 километра. Предлагали се и услуги за т.нар. умни градове, които позволяват управлението на основни дейности да е по-ефективно, по-лесно и да се спестяват разходи.

До 3 седмици “Мтел” изчезва, от новото лого има 70 вида

До три седмици “Мтел” ще изчезне като бранд от всички обекти и партньори на телекома, заяви Александър Димитров. През това време ще върви кампания за популяризиране на новата марка. Това е третото ребрандиране на оператора, за предишното не искаме да си спомняме, каза шефът на телекома.

Освен с новия бранд А1 магазините на компанията в България ще бъдат украсени и със специални снимки. В търговските обекти ще бъдат поставени кадри на забележителности от съответния град. “А1 България” има 270 магазина в различни населени места. Визията на търговските обекти с новия бранд е била сменена само за една нощ - в понеделник срещу вторник.

70 разновидности има новото лого. Те ще се използват по всякакви поводи - национални и църковни празници, спонсорства и други прояви. 

Алехандро Платер, главен изпълнителен директор на “А1 груп”: С ребрандирането в България ние можем да се възползваме от уникалната стойност на бранда А1

Алехандро Платер
Алехандро Платер

С ребрандирането в България ние можем да се възползваме от уникалната стойност на бранда А1 в още един от важните пазари в нашето портфолио. Това заяви Алеханро Платер, главен изпълнителен директор на австрийския собственик “А1 груп”. Той дойде у нас специално за представянето на новия бранд.

“Това ребрандиране, както и всички останали, които ще последват, ще подкрепят нашата цел да засилим присъствието на A1 Group в нашия най-важен регион - Централна и Източна Европа - като една компания с обща стратегия и единен бранд, който прави живота в дигиталната ера по-лесен и удобен”, коментира Платер. Нашите клиенти приемат А1 като отговорен, надежден и прогресивен бранд”, каза още той.

И допълни, че А1 вече не е просто телеком, а компания за дигитални услуги. Групата има над 24 млн. клиенти в 7 държави - Австрия, Словения, България, Хърватия, Сърбия, Македония и Беларус.