Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Петко Симеонов
Петко Симеонов

Онзи ден ми дойде месечното. Месечното ходене при общопрактикуващия лекар, за да ми пусне предписаните лекарства, които доживотно са в диетата ми.

Чакам реда си и хоп, изгасна токът.

Като няма ток - край. Хроничните болежки са без здравна помощ. Докторът спира да работи. Пациентите не могат да се подписват на сензитивното устройство (не му зная името). А болният, като не се подпише, Касата няма как да разбере, че той наистина е болен и докторът не лъже? Няма как!

Освен това като няма ток, няма интернет, докторът няма връзка със Здравната каса и оттам с аптечната мрежа.

Значи той няма как да потвърди месечната рецепта на хронично болния. Жив е, дойде, видях го, няма нови оплаквания, трябва да продължи старите лекове, ето и подписа му, че не лъжа!

Защо докторът да няма безжична връзка с Касата и по телефона да може, като натисне един бутон "честна дума", да изпрати предписаните лекарства?

По същия начин - срещу натискане на "честна дума" общопрактикуващите лекари да могат да боледуват или да излизат в отпуска.

В ерата на Изкуствения интелект разбирам да нямаме ток, но да нямаме бутони "честна дума" в телефоните, е необяснимо.

Ако имах такъв бутон, бих го натиснал и написал до Касата - помисли за месечните рецепти на хронично болните, както и с правото на общопрактикуващите лекари да боледуват и да излизат в отпуска. Честна дума, Касо, има проблем тук!

От фейсбук