Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Боже, колко долна и примитивна е рекламата на телевизията на Алма Матер

Такааа, моята Алма Матер ще прави студентска телевизия и кани студенти на кастинг „за да станат известни.” Изгледах със зяпнала уста дебилния клип, промотиращ кастинга. И ще ви кажа следното: той по нищо не се различава от реклама за кастинг за всяко едно друго дебилно телевизионно шоу в бг от типа фермата, биг брадър и не знам какви си още олигофренски формати. Тъпото е, че Бахар Рахал или който там стои зад това начинание, не са си напрегнали малко мозъка, да измислят нещо по-вдъхновяващо и оригинално. Не дай си боже, обществено значимо – от типа – „вие можете да промените медийната среда, вие може да станете известни като защитавате свободата на словото, вие може да станете пазителите на четвъртата власт, вие може да сте свежият въздух на българската телевизия”... ей такива едни неща, които човек, който не иска да се излага, би ги родил при минимален напън. Рекламата би могла да наблегне, че търси креативност, талант, информираност и социална заангажираност, защото нали все пак телевизията на университета не би трябвало да има посланията на някакво долнопробно реалити, нали? Но, не! Къде тези мисловни и естетически напъни у българските телевизионери! Важното е да се акцентира, че на водещия трябва да му се носи кафе със сметана, докато той оглежда задните части на „телевизионерката, ” която вече „е станала известна с тази си дейност на каферазносвачката.” Божеее, колко долнопробно и примитивно е това! колко далеч е от цивилизования свят...Как не разбират колко са смешни тези хора... И ако някой ми каже, че тази реклама е някакъв опит за хумор, ще му кажа да се гръмне в главата или да си измери коефициента на интелигентност, който очевдино е под точката на замръзване. Но така е то на територията – важното е да сме известни и няма никакво значение с какво!

*Коментарът е от фейсбук

Коментара ()

Вашият коментар