Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Какво знае (или си мисли, че знае за мен Фейсбук) го знаят и много други платформи благодарение на интегрирания дигитален маркетинг.

И ще става още по-интересно, ако цялата тази информация попадне в ръцете на лоши или тъпи хора. Ето, например, аз си поръчах от Амазон пижама с размер XL. И какво стана с ФБ фиида ми и с таргетираните реклами в браузъра ми?

Започнаха да ме заливат с реклами на дебели жени, които ми пробутват XL продукти – от бельо, гащи, рокли, панталони и т.н. Егати досадата. Дигиталният маркетинг реши, че съм дебела и айде... ме постави в калъп. Наскоро си купих онлайн едни обувки със специфичен тюркоазен цвят да ми пасват на една определена дреха.

И какво стана? Де що има предмет в тюркоазен цвят вече седмици наред ми се изсипва в дигиталното рекламно пространство, свързано с моя профил. То не бяхя тюркоазени бижута, но не бяха сутиени, то не бяха плюшени играчки... То не бяха простотии....Та така за дигиталния маркетинг, таргетирането и вселенската тъпота.

Коментарът е от фейсбук