Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Розовото е акцент в почти всеки екип на Аустрелиън оупън, но този, който предизвика най-голямо внимание, бе Григор Димитров, който бе облечен изцяло в сладникавия цвят, когато се изправи срещу младия Денис Новак.

Смелото решение предизвика огромна истерия в Австралия - някои го харесаха, ала повечето бяха озадачени. Зрителите на острова били "заслепени" от яркия екип на Димитров, а жълтите издания веднага задоха най-логичния си въпрос - дали случайно Григор не е минал на другия бряг? Или пък по този начин заявява своята подкрепа към гей обществото?

Сериозните фенове обаче далеч не се развълнуваха от тези подхвърляния, но също харесаха екипа му. Димитров бе сравнен с какво ли не, дори и бонбон, и бързо си спечели прякора "Пинко". Зрителите така и не спряха да се чудят "защо е нужен такъв ярък цвят" и нарекоха екипа "ужасен" и "страшно грозен". В мрежата се появиха коментари като: "Не мога да повярвам какво виждат очите ми" и "Какво им става на "Найк".

Майката на Анди Мъри пък бе впечатлена от смелия цвят, заявявайки, че всички са страхотни в това "сладкишено розово".

Екипът на Григор е направен специално за него от спонсорите му "Найк", които са заложили на яркия цвят в по-голямата част от колекцията си за 2018 г. А самият Димитров заяви, че "обожава" новото си спортно облекло в интервю след края на сблъсъка му с Новак.

На корта той бе запитан какъв точно е цвета на облеклото му: "праскова, розово или сьомга". Григор с усмивка на лице се обърна към феновете, търсейки тяхното мнение по въпорса. От скамейките се чу дори предположението, че това е цвета на лавата, а Гришо заяви: "Цветът е такъв, какъвто те искат да бъде. Щастлив съм."

Малките позитиви от сладкишения Григор обаче не смекчиха критиките на феновете и "Найк" трябваше да пусне официално изявление, с което да защити своето решение.

Изглежда точно "да заслепи" феновете е била целта на занятието. "Работихме с огромен екип, с който да намерим цвета, който ще се откроява най-добре на сините кортове. - пишат от компанията. - "Използвахме динамична геометрична форма и наситен цвят, за да грабнем вниманието на зрителя. Искахме нещо, което да вибрира на екрана, когато го видиш. Нещо повече, ефектът на дизайна дори се простира дотам, че да предава на съперниците на играчите чувство за мощ."