Розовият Григор Димитров скандализира цяла Австралия
Розовото е акцент в почти всеки екип на Аустрелиън оупън, но този, който предизвика най-голямо внимание, бе Григор Димитров, който бе облечен изцяло в сладникавия цвят, когато се изправи срещу младия Денис Новак.
Смелото решение предизвика огромна истерия в Австралия - някои го харесаха, ала повечето бяха озадачени. Зрителите на острова били "заслепени" от яркия екип на Димитров, а жълтите издания веднага задоха най-логичния си въпрос - дали случайно Григор не е минал на другия бряг? Или пък по този начин заявява своята подкрепа към гей обществото?
Сериозните фенове обаче далеч не се развълнуваха от тези подхвърляния, но също харесаха екипа му. Димитров бе сравнен с какво ли не, дори и бонбон, и бързо си спечели прякора "Пинко". Зрителите така и не спряха да се чудят "защо е нужен такъв ярък цвят" и нарекоха екипа "ужасен" и "страшно грозен". В мрежата се появиха коментари като: "Не мога да повярвам какво виждат очите ми" и "Какво им става на "Найк".
Майката на Анди Мъри пък бе впечатлена от смелия цвят, заявявайки, че всички са страхотни в това "сладкишено розово".
Екипът на Григор е направен специално за него от спонсорите му "Найк", които са заложили на яркия цвят в по-голямата част от колекцията си за 2018 г. А самият Димитров заяви, че "обожава" новото си спортно облекло в интервю след края на сблъсъка му с Новак.
На корта той бе запитан какъв точно е цвета на облеклото му: "праскова, розово или сьомга". Григор с усмивка на лице се обърна към феновете, търсейки тяхното мнение по въпорса. От скамейките се чу дори предположението, че това е цвета на лавата, а Гришо заяви: "Цветът е такъв, какъвто те искат да бъде. Щастлив съм."
Малките позитиви от сладкишения Григор обаче не смекчиха критиките на феновете и "Найк" трябваше да пусне официално изявление, с което да защити своето решение.
Изглежда точно "да заслепи" феновете е била целта на занятието. "Работихме с огромен екип, с който да намерим цвета, който ще се откроява най-добре на сините кортове. - пишат от компанията. - "Използвахме динамична геометрична форма и наситен цвят, за да грабнем вниманието на зрителя. Искахме нещо, което да вибрира на екрана, когато го видиш. Нещо повече, ефектът на дизайна дори се простира дотам, че да предава на съперниците на играчите чувство за мощ."
Най-четени
-
Криминален архив: Смъртта на Маймуняка поръчана от ВИС
Aтентатът срещу боса от бившата групировка ВИС Димитър Димитров-Маймуняка е поръчан от среди в самата групировка, която от няколко години е разпокъсана, съобщиха източници от МВР
-
Секретно 3-те фатални грешки на Георги Димитров
Критикува зверствата на Червената армия у нас, но бързо подвива опашка Сталин има сериозни мотиви да елиминира Георги Димитров - смята историкът Лъчезар Стоянов
-
Коментар №1 на седмицата: От омраза към България в Скопие унищожиха чрез опожаряване своята Универсална зала
От омраза към България в Скопие унищожиха чрез опожаряване своята Универсална зала. Тя е архитектурно копие на някогашната сграда на цирка в София. Построена е като дарение от България през 1966 г
-
Компроматите през 90-те - "партийната книжка" на Софиянски. Днес се борави с милиарди, болонки, контрабанда
През 90-те години върхът на предизборните компроматни битки беше "партийната книжка" на Стефан Софиянски. Днес вече се борави от една страна с милиарди лева/евро, но от друга с луксозни часовници
-
Детска радост от празни будки на паспортния контрол на летище София
Oops. Детска радост от празни будки на паспортния контрол на летище София. Даже чантата си с документи забрави на скенера. Да, мислихме навремето, че това ще се случи през 2009, а не през 2024