Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Кметът Йорданка Фандъкова, министърът на транспорта Ивайло Московски, зам.-кметът Евгени Крусев, шефът на "Метрополитен" инж. Стоян Братоев и председателят на комисията по транспорт в Столичния общински съвет Екатерина Йорданова инспектират строителните дейности по бъдещата метростанция на пл. "Ручей". СНИМКИ: Пиер Петров
Кметът Йорданка Фандъкова, министърът на транспорта Ивайло Московски, зам.-кметът Евгени Крусев, шефът на "Метрополитен" инж. Стоян Братоев и председателят на комисията по транспорт в Столичния общински съвет Екатерина Йорданова инспектират строителните дейности по бъдещата метростанция на пл. "Ручей". СНИМКИ: Пиер Петров

Всичко, което правим, остава, подчерта столичният кмет

"Аз съм долу, и то много долу. Долу съм и в метрото, долу съм и когато се строеше подземният археологически музей и успяхме да построим и два музея за тези години, наред с тези видимите неща като метрото, завода за отпадъци, 90 детски градини, 3 нови училища, в момента разширяваме останалите. Такива мащаби на развитие и на строителство в София не е имало и няма какво друго да кажат нашите опоненти, защото те не могат да кажат, че не се работи. Няма как да кажат, че не се работи, и затова се фокусират върху проблемите, които съпътстват всяка дейност."

Това заяви столичният кмет Йорданка Фандъкова, след като инспектира изграждащата се метростанция на кръстовището на булевардите "България" и "Иван Гешов", в отговор на въпрос ще слезе ли при протестиращите, които искат оставката й заради ремонта на бул. "Дондуков".

"Виждаме, че се призовава вече и от страна на БСП, и на други политически сили. Така че предизборната кампания започна, вече я обявиха някои от основните политически сили, и това предстои да го гледаме. Ние ще продължим да си вършим работата, защото тя е за града и наистина всичко, което правим, остава. И само след 2 г., а и когато нас няма да ни има на тези позиции, метрото ще превозва близо половин милион души", подчерта Фандъкова.

"Самите протестиращи признават, че исканията им са политически. Аз приемам всякакви критики и винаги, когато са работи, особено в такива мащаби, има и проблеми, но ние сме за това тези проблеми да можем да ги преодоляваме и да продължаваме напред, за да продължим развитието на града. Това да се иска оставка за всичко, някак звучи или несериозно, или политически", заключи кметът на столицата. След като с транспортния министър Ивайло Московски излязоха от тунелите при пл. "Ручей", тя похвали всички, ангажирани в изграждането на подземната железница: "Благодаря специално на инж. Братоев (шефа на метрото - б.а.) и на управляващия орган, защото ние работим заедно, като един екип. Това са хора, които денонощно работят, и се струва да се покаже техният труд. Освен че е интересно наистина, трябва да знаем, че строителството не метрото е огромен проект и той изисква много работа и огромни усилия. Всичко останало са приказки."

Заедно с втория участък - до Овча купел и околовръстното, в момента се строят 12 километра с 12 метростанции.

Шефът на "Метрополитен" инж. Стоян Братоев вече карал първия влак, произведен от "Сименс", който пристига догодина за тестване в София. В края на 2018 г. машината ще излезе на "Малък градски театър "Зад канала".

90 000 т вредни емисии ще се пестят на година в интерес на здравето на хората.