Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Собственикът на ресторанта с такса "празен стол": Предложих на компанията да не плаща сметката, ако смятат, че са прави

"Шокиран съм от медийната атака срещу ресторанта ми за толкова елементарна случка. Аз предложих на въпросната компания, ако не са съгласни със сметката, ако имат някакви претенции към обслужването и смятат, че са прави - да не плащат сметката. Те обаче коректно си я платиха."

Това заяви за "168часа" собственикът на ресторанта в Созопол, нашумял с "такса свободен стол" - Тони Матеев.

Ето какво още каза той:

"Компанията, на която начислихме в момент на емоции "такса свободен стол" имаше резервация за 20,30 ч., за 10 души в събота вечер. Дойдоха 6 души 15-20 минути по-късно. Изчакахме ги, въпреки неспазения час. Останалите четири стола останаха незаети цялата вечер. Наложи се да връщам наши постоянни клиенти, включително и чуждестранно семейство с дете. Между компанията и сервитьора, който ги обслужваше е възникнал конфликт, който аз не смятам да коментирам, но държа да подчертая, че съм на страната на персонала си. Не е нормално отношението на клиентите да е обидно за сервитьрите. Смятам и , че всички останали 120 души в ресторанта имат право да вечерят в тишина и спокойствие. Има норми на поведение, които се спазват на обществени места.

За това в края на вечерта добавих таксата към сметката им. "Секюрити букинг" или "таксата резервиран стол" се практикува в много държави. В българските нощни клубове по правило често се плаща предварително такса минимална консумация.

Ние сме от най-оборотните ресторанти. Кухня, обслужване, обстановка, цени - всичко ни е на ниво. Ако не сме коректни към клиентите си, няма да имаме такива, а не да ни се налага да връщаме заради заети места.

Оплакалите се от таксата отказаха да коментират какво се е случило. Не искат и да говорят с нас, макар, че още вечерта им предложих да не плащат сметката, ако смятат, че са прави."

Собственикът на ресторанта е възмутен от злобата на хора, които никога не са били негови клиенти, но "компетентно" хулели заведението му.

Вчера по повод тиражираната информация в ресторанта са извършени проверки от Комисията за защита на потребителите и от Министерството на туризма. Контролните органи не са установили никакви нарушения по случая. Освен това всичко е минало през касовия апарат.