Despasito има 2,3 милиарда гледания, а българският интелектуалец продължава да има проблем с някакви прости хора
Ето какво написа Елисавета Белобрадова във фейсбук:
Despasito има 2,3 милиарда гледания, а българският интелектуален творец продължава да има проблем с някакви прости хора, дето му пречат да се изяви - чалгари, Гери-Николи, аматьори и непрофесионални танцьори - мечки.
Ще потърся в Ню Йоркър статия за вредата от Деспасито върху световната култура и младите, за да видя дали и в чужбина тея неща пречат на интелектуалците да творят.
Момент!
Намерих
"... Деспасито провали сезона на Гранд опера. Хората бяха много умни преди, тълпяха се в театрите, но сега с Деспасито те изпростяха и никой не идва вече в Метрополитън, а министерството не ни даде пари" Ню Йоркър.
Ето. Слава богу! И там е така и при нас така. От толкова чалга пак се обезверихме и не можахме нищо свестно да направим. Язък.
Най-четени
-
Галерия Учени след прецизен 3D-модел на Торинската плащаница: Исус е бил човек с необикновена красота. Имал е 370 рани по тялото
Имал е величествен и царствен израз, разкрива професорът, направил изображението Професорът изброил 370 рани по тялото на Спасителя Благодарение на Торинската плащеница италиански професор създаде 3D
-
Галерия Как ДС празнуваше Великден
Милиционери броят и записват кой ходи на църква По времето на соца правят нощни забави, за да не влизат младите в храмовете Великден днес не е това, което беше
-
Баща ми ми разказваше за Гунди. За мен беше като приказен герой
Не съм имал щастието да го гледам. Родил съм се в годината, в която той е загинал, но първите ми спомени за "Левски" са свързани с името Гунди. Когато баща ми ме водеше на Герена
-
Галерия Разстрелян за счупена ваза на гроба на Людмила Живкова
През 1985 г. съдията Димитър Попов осъжда на смърт обвинения Тодор Дечев В най-новата ни история има и един потресаващ, но малко позабравен случай на оскверняване на гроб на известна личност – този
-
Галерия Никой никога няма да засенчи Ален Делон
В неговата феноменална кариера върховете са няколко. Първият е, когато се снима в шедьоври на трима от най-великите европейски режисьори - Клеман, Антониони и Висконти