Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Гришомания: Григор Димитров стигна теглото си в злато ЩРАК: Гришо сякаш хем гушка Маша, хем позира, за да се види на коя фирма е рекламно лице.

"Камерата е готова, светлината е идеална. Обърнете се с емблемата към обектива и се целунете страстно" - горе-долу такива наставления получават Григор Димитров и Мария Шарапова от пишман папарак.
Красивата Маша и още по-готиният Гришо впиват устни, така че на снимките ясно да се вижда "сълзата" върху анцуга на българина, която олицетворява могъществото на американски гигант за спортна екипировка.
Целият свят се прехласва по любовната авантюра на двамата тенисисти
Всяка себеуважаваща се телевизия, списание и вестник моментално разпространяват кадрите. Ако е имало предварително търсен ефект, то той със сигурност е постигнат. Двамата съобщават на света, че са двойка извън спортните си задължения, а един от техните спонсори уж случайно е възнаграден с изключителна рекламна кампания. Влюбената Маша попита закачливо в социалната мрежа: "Как ни хванахте?!", но старите кучета в занаята се съмняват разкритието на романтичната история да е плод на случайността.
По-конспиративно настроените дори твърдят, че тяхната разкрепостеност в центъра на Мадрид е имала своята конкретна цена. Тръгва слух, според който гигантът за спортна екипировка е
платил солено на двете звезди, за да демонстрират своята близост
Красивата история за любовта на Гришо и Маша със сигурност по-лесно продава маратонки, анцузи и чорапи. Дори и да не е позирал нарочно за добре изпипаните папарашки снимки, Григор със сигурност е донесъл добър приход на фирмата, с която има железен спонсорски договор. Няма да е пресилено, ако се каже, че в момента той надмина теглото си в злато. Най-добрият български тенисист вече доказа, че влиза в елитната лига на далеч по-опитните и богати батковци.

След достигането си до четвъртфинал на откритото първенство на Австралия по тенис Гришо ще намери място в топ 20, настанявайки се на 19-ата позиция. Вече има и спечелен ATP турнир, а големите имена в световния тенис не спират да го хвалят.
"Григор сериозно ме изпоти на корта. В играта му намирам много общи неща с тази на Роджър Федерер. Предстои му страхотно бъдеще и съвсем скоро той ще стане звезда", заяви след щастливата си победа над българина световният номер 1 Рафаел Надал. Малко по-рано легендата в този спорт Роджър Федерер също похвали качествата на хасковеца и му предрече светли бъднини.
Похвалите на швейцарския тенисист в никакъв случай не са плод само на прословутото му джентълменство. Рекордьорът по титли от четирите турнира на Големия шлем (17) има строен план как да печели пари от първата ракета на България. Двамата вече не просто се засипват с похвали, а работят заедно. От първи януари тази година Григор Димитров е
част от агенцията на Федерер и дългогодишния му агент Тони Годсик - Team8
Швейцарецът в момента формално се води състезател на новосъздадената компания, но на всички е ясно, че той взема решенията кой тенисист да бъде поканен и как да се работи за неговото развитие.
Със сигурност ФедЕкс, както наричат швейцарския маестро, е бил достатъчно убедителен в преговорите с 22-годишния талант, след като той отказа да поднови контракта си с досегашните си мениджъри от Octagon, изтекъл на 31 декември 2013 г. В интерес на истината те направиха доста за българската тенис звезда. Осигуриха му възможност да тренира в школата на Патрик Муратоглу, Спечелиха и изгоден рекламен договор на Гришо с Nike, който го принуди да прекрати отношенията си с "Адидас". На талантливия хасковец бяха осигурени и някои от най-добрите треньори в света, помогнали му да се изстреля до 23-тата позиция в световната ранглиста.
И въпреки всички тези усилия от Octagon не успяха да задържат един от най - или направо най-обещаващия талант в този толкова авторитетен и скъп спорт. Baby-Fed нямаше как да откаже на идола си от детските години Роджър Федерер, заради когото ставаше всяка сутрин в пет часа и тренираше с баща си Димитър в ледено, студената и очукана хандбална зала в Хасково. Усилията тогава се изплащат със стопроцентова възвръщаемост днес и Григор има привилегията да бъде един от първите поканени в мениджърската агенция на тандема Федерер - Годсик. Двамата големи в световния тенис обявиха, че нямат намерение да вземат състезатели на килограм. "Планираме да направим една бутикова агенция, която да работи само с доказани тенисисти или такива с доказан потенциал. Другите разчитат на количеството, за да отсеят качеството. С Роджър ще следваме друга стратегия. Нашите агенти ще имат
привилегията да получат едно качествено обслужване на всички нива,
за да развиват потенциала си и да вървят нагоре в ранглистата", заявява Тони Годсик. Засега той и неофициалният му партньор в бизнеса Федерер имат договор само с двама тенисисти, но от световна класа. Заедно с Григор и Хуан Мартин дел Потро решава, че ще е по-добре за бъдещото му развитие да се довери на новосъздадената мениджърска агенция.
От екипа на Григор Димитров признават, че предишните му ментори от Octagon в никакъв случай не са били щастливи да изпуснат перлата в своята колекция. Раздялата обаче не може да бъде предотвратена, тъй като българският тенисист е запленен от плановете на новите си шефове.
"Григор получи много добро отношение в Octagon, но сега пред него се разкрива една много голяма възможност, която няма как да отхвърли. В световния тенис има няколко наистина утвърдени мениджърски агенции, които обаче
нямат възможност да обръщат специално внимание на всеки един клиент поотделно
От Team8 обещават индивидуална грижа към развитието на Гришо. Още по-хубавото е, че създаването на агенцията съвпада с неговото израстване в спорта. Това е идеална възможност той да оправдае очакванията на по-опитните си съперници, че може да бъде следващата звезда на световния тенис", категоричен е менторът на играча Георги Стоименов.
Федерер и компания категорично оправдават надеждите на Стоименов и неговия подопечен, заемайки се да изготвят възможно най-добрия план за състезателните му изяви през 2014 г. Гришо вече не е от тези тенисисти, които се стремят да участват на колкото се може повече турнири, за да трупат опит, самочувствие и евентуално точки за ранглистата. Като част от топ 20 на света българинът има възможност да избира в кои ATP състезания да се пуска и кои да отказва. Точно това ще е задачата и на новите му партньори от Team8. Те ще имат нелеката задача да програмират още отсега успехите на Григор. Идеята е той да не се стреми само към най-силните турнири от сериите "Мастърс", където има по-голям риск да срещне съперници от топ 10 още в първите кръгове и така рано да отпадне. Новите ментори на Григор са убедени, че сега на него са му необходими повече мачове и трупане на самочувствие, дори и повечето от победите му да са на по-малки турнири. Григор направи огромна крачка напред, печелейки титла от ATP турнир, и сега пред него стои важната задача да затвърди самоусещането си, че може и дори е длъжен да печели елитните състезания.
Оттам нататък пътят става по-лесен
и добре отъпкан от прекия началник на Григор - Роджър Федерер. Българинът вече е заработил над 2 млн. долара от наградни фондове, но с увеличаваното на успехите му тази сума много бързо ще набъбне. Триумфът на корта неизбежно предизвиква и интереса на големите компании, които са свикнали да плащат щедро на известните спортисти, за да ги имат в своите рекламни клипове. Пример за увеличения интерес към марката "Григор Димитров" беше напрежението между гигантите Nike и Wilson кой да облича българския тенисист.

След като усетиха, че събитията могат да се изплъзнат от контрола им, от Nike си платиха солидно на Димитров да продължи да носи техните екипи по време на състезания и романтични разходки с красивата Шарапова. За другата компания остана утешението, че Гришо ще ползва тяхна ракета, както го прави още от първите си големи успехи - титлите от "Уимбълдън" и Откритото първенство на САЩ при 18-годишните. "Григор със сигурност е
изключително интересен вариант
за големите бизнес корпорации. Наша задача е да се погрижим възможно най-добре за маркетинговите права. Правилата са прости - той трябва да печели възможно най-много мачове и рекламните договори няма да закъснеят. Най-добрият пример в това отношение е именно Роджър, който се продаваше изключително добре без особени усилия от моя страна", усмихва се новият шеф на Григор и агент на Федерер Тони Годсик. Според него резултатите от съвместната му работа с хасковлията трябва да се видят още тази година. Първата задача на Димитров, поставена от новите му ментори,
е да влезе в топ 10
Това със сигурност ще се случи, ако Гришо докаже, че безвъзвратно е скъсал с детството и е готов да покаже необходимата зрялост, за да си извоюва мястото сред най-добрите в световния тенис.