Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Братя Халваджиян, Иван и Андрей се обединиха с младите Павел и Ицака в мега продуцентска компания

Христо Стефанов, Джуди Халваджиян, Иван Христов, Андрей Арнаудов, Магърдич Халваджиян, Кирил Киров и Павел Колев (от ляво на дясно) представят общата си продуцентска компания "Медия зет".
Христо Стефанов, Джуди Халваджиян, Иван Христов, Андрей Арнаудов, Магърдич Халваджиян, Кирил Киров и Павел Колев (от ляво на дясно) представят общата си продуцентска компания "Медия зет".

"Медия зет" се нарича най-новата продуцентска компания у нас, чието създаване бе обявено преди часове. Тя всъщност обединява в едно три по-малки и така се превръща в най-голямата продуцентска къща у нас, чиято амбиция е да произвежда съдържание само за интернет.

В нея влизат братята Магърдич и Джуди Халваджиян заедно с партньора си Кирил Киров-Кико с "Глобал груп", Иван Христов и Андрей Арнаудов с "Междинна станция" и младите Павел Колев и Христо Стефанов-Ицака с InterNetWork. Те са познати и като певчески дует, но много повече са известни като продуценти на риалити шоуто "Къщата на инфлуенсърите". То се излъчва онлайн и неговият трети сезон завърши преди месец, но за първи път внимание му обърна и телевизия - Би Ти Ви Екшън показа финала му.

Горе-долу по подобен начин тръгва и кариерата на Иван и Андрей, чието предаване "Сблъсък" върви по кабеларка, докато Би Ти Ви не ги кани в ефира си. Днес обаче двамата заедно с другите много известни продуценти на тв съдържание обявиха обединението си със създатели на съдържание предимно в интернет. "Те са твърде популярни в мрежата, където на практика са младите. Там дори езикът е друг. Имат много повече последователи от нас, но пък ние ще им помогнем с опит и тв качество", обясни Иван Христов.

Още догодина "Медия зет" (Media Z) вероятно ще излезе с първото си риалити в ютюб, където ще се излъчват новите продукции на компанията. Общият екип вече работи по "Зона Х" - предаване за оцеляване, в което 16 души ще са на остров, храната им няма да е достатъчна, а помежду им ще има игрови битки, разказа Христо Стефанов. Така представено, риалити шоуто напомня много на телевизионните варианти на "Сървайвър".

Павката и Ицака, както са известни младите продуценти на зрителите си, са от Плевен досущ като братя Халваджиян. Не това обаче е причината братята да ги потърсят, за да работят заедно. Случва се преди известно време, което е като сбъдната мечта за тях особено след като чуват думите на Маги: "Правите нещо голямо, а ние знаем как да го направим още по-голямо".

Измислят името на компанията с идеята, че с продукцията й ще привличат младите от поколението Z - родените след средата на 90-те години, и след тях. Вече имат идеи и за 8 риалити програми, а коя от тях ще осъществят, ще решат, след като ги тестват сред публиката си онлайн. Сред тях са "Предложението" с любовни истории и предложения за брак, "Свекървата" - за майки и снахи със ситуации, в които свекървата избира жена на сина си, "Булчински войни" - с 4 булки, като наградата е сватба, която ще бъде излъчена. Две семейства - богато и бедно, ще са участниците във "В богатство и бедност", като ще си разменят местата - богатото ще живее в къщата на бедните и обратно. Друго шоу е "Натисни или напусни" - участникът е затворен за 24 часа и има бутон, при чието натискане печели примерно 10 стотинки. Може да го прави, колкото издържи. "Битката на феновете" ще е актуално футболно предаване, което ще се излъчва всяка седмица. В "Да умреш от смях" най-известните комици у нас ще се опитват да се разсмеят един друг, а "Казармата" ще е риалити със сцени от войнишкия живот.

По думите на обединените продуценти форматите са авторски, като са заимствани идеи от световни предавания. Работата по тях няма да попречи на братя Халваджиян или на Иван и Андрей да спрат да се занимават с телевизия, увериха те.

Видео

Коментари