Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

КРИБ награди "Агрион" за пазарна експанзия

Компанията получава приз от работодателската организация за втори път

„Агрион“ взе голямата награда в категорията „Пазарна експанзия“ от престижните бизнес награди на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в Българи (КРИБ) и сп. „Икономика” - „Мистър и Мисис Икономика“.

Това е поредната награда, която „Агрион“ получава от КРИБ. През 2019 г. компанията бе отличена отново за растеж от най-голямата работодателска организация.

През 2016 г. Светла Боянова, изпълнителен директор на финансиращото дружество „Агрион Финанс" - част от „Агрион", получи награда за принос в развитието на сектор „Земеделие“ в конкурса „Мистър и Мисис Икономика”.

Тази година наградата бе връчена от Илиян Терзиев, председател на Камарата на строителите в България, на изпълнителния директор на „Агрион” Анатоли Георгиев. Бляскавата церемония събра представители на бизнеса и правителството.

„Впечатляващият ръст, който компанията постигна по всички ключови показатели, превръща „Агрион“ в земеделски бранд №1 на България. Тази награда ще бъде наш стимул да продължим да полагаме усилия в посока окрупняване на земеделската земя, подобряване на статута й и повишаване на нейната добавена стойност“, каза изпълнителният директор на земеделското дружество Анатоли Георгиев.

Въпреки трудностите през тази година конкуренцията за наградите на сп. „Икономика” и КРИБ е изключително голяма. Отличията обаче отиват при най-успелите компании, заяви председателят на КРИБ Кирил Домусчиев при връчването на наградите.

За над 6 години, откакто е на българския пазар, „Агрион“ се наложи категорично като най-разпознаваемият и предпочитан земеделски бранд в България. Компанията въведе най-модерните и съвременни форми на управление на поземлени активи. „Агрион“ предложи уникален бизнес модел, което го превърна в предпочитания партньор на земеделските производители.

„Агрион“ е първата българска компания, която въведе нови стандарти в земеделието, излизайки от анонимния модел на повечето посредници в бранша. Дружеството се ползва с най-голямо доверие и се посочва от фермерите като предпочитан партньор при сделка.

Независими проучвания показват, че всеки втори собственик на земя в България разпознава името на „Агрион“, а над 75% от собствениците на земя, които продават имота си, посочват именно „Агрион“ като най-предпочитаният и доверен партньор при сделка.