Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Обидно е от човешка гледна точка, че е възможно да има такъв "обслужващ персонал" както в оня хотел в Слънчев бряг. Да, да, знам -- курортът е евтин боклук, който никога няма да привлече висока класа туристи, но все пак, каква по-добра реклама за боклука е ритащ гостите хотелиер.

И само за сравнение, бях свидетел на едни английски турисити в хотел в Лас Вегас, които искаха да се настанят по-рано в хотела и се тръшкаха и викаха и т.н...

Какво направи хотелът? Любезно им обясни, че няма как да се нанесат по-рано, но им даде безплатен ваучер за спа процедури докато чакат и по-добра стая, заради причиненото неудобство.

Това са планетарните разлики м/у питекатропския мутро-олигофренски туризъм и останалия свят, който прави огромни пари от факта, че не избутва на първа линия питекантропи...

От фейсбук