Андре Рийо: Защо закъснявате?
Защо закъснявате? С този въпрос Андре Рийо се обърна към българските си фенове. Четвъртият концерт на цигуларя в България започна преди минути - точно в 20 ч. 15 минути по-късно обаче все още имаше хора, които търсят местата си.
“Госпожо, тук на сцената има един стол”, каза Рийо на една от почитателките си с типичния си шеговит тон и с ръце на кръста. Кралят на валса разсмя публиката още в първите минути, а съвсем малко по-късно успя и да я разплаче. Рийо покани на сцената тримата тенори на оркестъра – Гари Бенет от Тасмания, Бела Маврак от Унгария и Ерик Реде от Франция. Те изпълниха “Несун Дорма” - последната ария, която Джакомо Пучини пише преди да умре. Вероятно и една от най-въздействащите, писани някога.
Концертът продължава и в момента, а българската публика получи няколко неочаквани изненади.
Очаквайте подробности!
Най-четени
-
Галерия Дори преди КГБ ДС използва микрокамера за следене. Въпреки това агент "Муха" се измъква от капана
Мухата разбира, че това са паяци, които искат да я подмамят да влезе в мрежата. Изписва на лицето си вежливост и отзивчивост, заявява, че всичко, което интересува дипломатите, ще им бъде съобщено
-
Секретно Защо Третото българско царство няма корона?
Имало е проекти, венецът се използва в герба, печата и официалните бланки Следват традициите на царете от Средновековието, които копират византийските модели Претърпяват няколко промени
-
Галерия Венелин Венков сравни напускането на "Ку-ку бенд" с живот след затвор
Невена Цонева и Венелин Венков, които бяха част от "Ку-ку бенд", разказаха за своето напускане на групата и причините за това решение. "Тези, които са гледали „Изкуплението Шоушенк" – там накрая
-
Изумителни деца виждам по българските училища
Вчера бях в Мездра – на срещи с учениците от училищата „Иван Вазов" и „Христо Ботев". Изумителни деца виждам по българските училища. Будни, любопитни, с отворени сърца към света
-
Галерия Димитър Стоянович: Хората имат нужда от култура, не само от простотии и шоу
Дразня се, когато се подценява публиката и никога не го правя, казва сценаристът, режисьор и водещ на "Култура.БГ" Свободата в киното е много опасна работа