Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Представете си колко хубаво би било, всеки път, когато ваш потенциален клиент си помисли за продукта ви, продуктът ви магически да се появява пред клиента?

Нещо подобно представлява Google рекламата!

Какво е Google Ads – официално видео:

https://www.youtube.com/watch?v=cOTMWqwUXPU

Когато напишете нещо в търсачката, например “мъжки маратонки”, търсачката извежда за вас само и единствено онези резултати, които се доближават в най-голяма степен до вашето търсене – в контекста, в който е извършено търсенето, като търсачката взима предвид:

• Поведенчески характеристики,

• Предходния търсения,

• Посетени страници,

• Възраст,

• Местоположение,

• Ден и час на търсенето,

• Пол,

• Дългосрочни и краткосрочни интерес,

• IP адрес,

• Операционна система,

• Мобилно устройство/настолна машина/таблет,

• Браузър,

• И още много, много, много характеристики…

Ето какво изведе търсачката Гугъл при написване на “мъжки маратонки”, в момента на писане на тази статия.

Страхотно, нали? Тези търговци, позиционирани на горните позиции получават достъп до лъвския пай от трафика.

Тази възможност за насочване на рекламата с лазерна прецизност би звучала като научна фантастика за най-добрите специалисти по реклама преди 30-на години. А днес този инструмент е достъпен за всички ни!

Що за инструмент е Гугъл Рекламата?

Този тип реклама е подходяща за почти всички типове продукти или услуги, като е особено ефикасна в нишовите.

Например, в случай че бихте искали да продавате “маратонки” и сте нов търговец с малък начален капитал и недостатъчно голяма клиентска база, не влизайте в борбата за “мъжки маратонки”.

Тъй като огромните фирми са заели тази пазарна ниша, препоръчвам да изберете друга с по-ниска конкуренция, като например “мъжки спортни маратонки за тичане през зимата от марка x”, или пък “мъжки водоустойчиви маратонки за тичане от марка x”, с други думи – колкото се може по-нишово и конкретно.

Как да планирате вашата реклама в Google Ads?

За да има смисъл да започвате – предвидете си рекламен бюджет за 6-месечен препоръчителен период, а ако той е прекалено дълъг – тогава за поне 3-месечен минимален период.

Ние от webselo.com препоръчваме такива периоди, защото за оптимизация на вашата гугъл реклама е необходимо известно време – за да се създадат по-ефикасни рекламни карета, да се изчисти лошият трафик от кампанията ви, да се тестват часове, дни, възрастови групи, послания, ключови думи, аудитории, ремаркетинг, да се направи анализ и да се постигне по-изгодна цена за придобиване на единичен клиент.

Нали това бихте искали – набиране на повече клиенти с колкото е възможно по-нисък разход за вас, нали така?

Какъв да е рекламният бюджет?

Размерът на рекламния бюджет много зависи от поставените цели, обхвата на кампанията, размера на пазара и прочее други фактори.

Ние препоръчваме да започнете с не по-малко от 800-1000 лв на месечна база, ако ще рекламирате национално, а пък ако сте местен бизнес, предлагащ услугите си само в своя район или град, поне 500-600 лв инвестиция на месец.

Първоначалната инвестиция отива най-вече за набиране на аналитични данни за специалистите, които ще управляват рекламата ви.

Без такива данни не е възможност да се направи сериозна рекламна кампания.

И така, какво още бихте искали да знаете за рекламата в търсачката? Кои цели бихте искали да постигнете, колко клиенти да привлечете и на каква цена?

Обърнете се към нас от webselo.com с всичките си въпроси и с радост ще ви помогнем!