Заради липса на приходи от реклама: Евтини тв продукции през януари
l Частните телевизии пазят тежката артилерия за пролетта.
l Сега и зрителите са лениви, и рекламодателите са стиснати
99 процента от хората стартират трудно новата година. Празниците са отминали, виното е изпито, прасето е оглозгано. Зареждат се студени и мъчителни дни, в които всеки се моли да го замразят за два месеца и да го събудят с пукването на пролетта.
Подобна технология още не съществува и всеки се бори кой както може с новогодишната депресия. Абсолютно същите проблеми мъчат и телевизиите ни. Преди 31 декември
частните медии са напомпали яко мускули
с цел да привлекат мало и голямо към своите програми. Трите издания на "Биг брадър" по “Нова” водиха епична битка с "Фермата" по Би Ти Ви. Дори БНТ показа зъби с риалити проекта си "Ръкописът". Всеки един от основните играчи обяви безапелационна победа. От Би Ти Ви дори заявиха, че са отбелязали рекордно зрителско гласуване на финала на тяхното фермерско риалити и вече проектират нов сезон. Продуцентите на "Биг брадър" отговориха на неприятелския огън с хвалбите, че са направили най-интересното ВИП риалити за всички времена.
По празниците подобни изхвърляния се преглъщаха по-леко с виното и сушеницата. Но след първи януари е далеч по-тихо и обрано откъм хвалби на двете частни медии.
Те не падат по гръб и обявиха нови формати По Би Ти Ви тръгва нов сериал, а по "Нова" ще гледаме бивши риалити звезди, които се правят на луди в чужбина. Но това със сигурност са евтини предавания, които едва ли претендират да се качат на първите места в класацията на зрителския интерес. За постната продукция през януари и февруари има съвсем друга причина, различна от следпразничната депресия, налегнала телевизионерите.
"Схемата е изключително проста и не се е променяла от години. Преди празниците рекламодателите вкарват всичките налични средства за тв реклама. Ясно е, че
всяка фирма иска нейният продукт да се появява на екран
по Коледа и Нова година. Не забравяйте статистиката, че по празниците на 2015 г. българите са похарчили поне 2 млрд. лева.
Рекламодателите може и да са на солидна печалба, но проблемът е, че са опоскали до шушка бюджетите си за реклама. И през януари го дават много по-кротко.
Рекламните блокове са по-къси, телевизиите печелят по-малко
И съответно те самите не се напъват да инвестират в скъпоструващи продукции", обясни пред "168 часа" медиен експерт.
Според него пълненето на програма с по-невзрачни предавания и отдавна втръснали филми ще продължи чак до март. В същото време двете най-гледани частни телевизии категорично отричат да са замразили творческия потенциал в очакване на първа пролет.
Още какво ще гледат зрителите през януари, февруари и март четете в хартиеното издание на "168 часа".
Най-четени
-
Галерия Дори преди КГБ ДС използва микрокамера за следене. Въпреки това агент "Муха" се измъква от капана
Мухата разбира, че това са паяци, които искат да я подмамят да влезе в мрежата. Изписва на лицето си вежливост и отзивчивост, заявява, че всичко, което интересува дипломатите, ще им бъде съобщено
-
Галерия С устна заповед от Григор Шопов ДС следи семейството на Тодор Живков
Владимир бил пратен войник в т.нар. министерска рота в ШЗО в Плевен, набивал крак с другите, но имал право да сменя тежките обувки с гуменки Двама от Политбюро определени за настойници да го вкарват
-
Заслужено ли победи д-р Неделя Щонова в “Денсинг старс”
Пръв темата повдигна певецът Богдан Томов във фейсбук профила си Интересно ми е има ли между моите приятели някои, които смятат, че Неделя Щонова справедливо е победила Натали и особено блестящата
-
Галерия Венелин Венков сравни напускането на "Ку-ку бенд" с живот след затвор
Невена Цонева и Венелин Венков, които бяха част от "Ку-ку бенд", разказаха за своето напускане на групата и причините за това решение. "Тези, които са гледали „Изкуплението Шоушенк" – там накрая
-
В сравнение с нашия Азис всякакви Кончити и Немо-та са просто брадат виц
В сравнение с нашия Азис всякакви Кончити и Немо-та са просто брадат виц. Така че не става дума за Евровизия, а за една визия за Европа, в която либералната мисъл деградира до търсене на подходящи