Това вече не е пътуване, това е ад!
За първи път в историята на авиацията дясно ориентирано правителство поставя таван на цените на самолетни билети!
На 10 август италианският кабинет, ръководен от бившата журналистка Джорджа Мелони, одобри мерки, които ограничават покачването на цените за полети между континентална Италия и Сардиния, като най-високата цена не може да надхвърля 200% от обичайните цени за сезона. Понастоящем те са достигнали пик от 800%!
"Държавата трябва да се намеси, когато гражданите са подложени на търговски решения, които не отговарят на пазарната реалност и очевидно са насочени срещу правата им!" - заявява министърът на бизнеса и родното производство на Италия Адолфо Урсо. Думите му са в отговор на изказването на изпълнителнителния директор на Ryanair Еди Уилсън, който нарича мерките "незаконни и глупави". Той обяснява още, че така авиокомпаниите нямат основание да летят през спокойните зимни месеци, когато цените естествено спадат, ако не може да бъдат наваксани през пика на тяхното търсене. И нарича правителството "Съветска Италия"!
Единственият отговор може да е: "Не летете. Други ще летят, не се притеснявайте!"
В тази ситуация ЕК отново се държи като преварени италиански спагети и официалното мнение прилича на движението, което спагетите биха направили, ако човек опита да ги постави изправени. "Становището", изречено от говорителя на ЕК Адалберт Янц гласи: "ЕК подкрепя мерките за предоставяне на възможности за транспортна свързаност на нормални цени и в съответствие с ценовите политики в ЕС"
А? Що рече? Кое по-точно подкрепяте?
И за да е още по-демократично, той "уточнява": "Устойчивата конкуренция се гарантира от свободното формиране на цени и това е най-добрият гарант за постигане на поносими цени."
Да, така говори всеки безполезен и безплатно пътуващ администратор, който от десетилетия не е чакал на нито една опашка на летище, не е бил обект на летищна агресия заради забравена малка бутилка с вода и не е спал по пода на летища, защото за пореден път полет не може да бъде осъществен.
Романтичните години на авиопревозите приключиха и вече сме в поредна война - на цени, на обслужване, на терор над пътниците и толкова условности, че човек без детайлни познания за пътуването със самолет почти няма шанс да се справи.
Пасажерът трябва да знае коя компания кой вид ръчен багаж допуска, кой мери теглото, кой не го мери, какъв размер багаж може да се сложи в багажното отделение според вида на билета и кой задължително остава в краката, за кои седалки се плаща още върху цената за седалка, кои седалки са включени в цената, къде може да напълни празна бутилка с вода от фонтанче за пиене на вода и къде ще мине на проверка точно преди да се качи в самолета, където отново да му отнемат течността.
Трябва да познавате летища, гейтове, модификации самолети...
Това вече не е пътуване, това е ад!
От фейсбук
Най-четени
-
Доказано: Петък, 13-и фатален от древността
Фаталното календарно съчетание петък, 13-и е ужасявало хората още от древността. За французите петък, 13-и е свързан най-вече с проклятието на рицаря кръстоносец Жак дьо Моле
-
Загадката Сократ
В световната история са много малко личностите, които могат да се сравняват със Сократ (470-399 г. пр.Хр.). Без да напише нито ред през живота си, той е оставил такова забележително духовно
-
Галерия Бойният командир Николай Калев: Да летиш на свръхзвуков самолет и да получаваш по-малко от шофьор в градския! Престъпление!
Ако целта се движи с над 15 м в секунда вертикална скорост, стрелбата трябва да се прекрати – не че летецът не може да я свали, а защото този вариант не е разучаван Няма дневна мишена, няма нощна
-
Галерия 9 септември 1944 г.: Терор и пропаганда
Вече изминаха 74 години от 9 септември 1944 г., но споровете по идеологически теми продължават да разбунват духовете у нас. В това отношение съвсем пресен е примерът с публикация в социалните мрежи
-
6 прилики и 3 разлики между Борис III и Симеон II
Единият остава без баща на 6 г., а другият – без майка на 5 г. Искат разрешението на Ватикана за сватби с католички. Дават права на жените, преживяват преврати В живота на цар Борис III