Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Източник: Pixabay
Източник: Pixabay

Ако обърнем малко повече внимание на медийното пространство през последните месеци, бихме забелязали по-активна реклама на родните оператори с популярни лица от шоубизнеса. Добрата новина е, че всяка една реклама е с изключително приятни лайт мотиви, изпълнява всички изисквания на Държавната комисия по хазарта и отговаря в най-висока степен по представянето на самата индустрия като развлекателна.

Това обаче не е нова практика, можем да забележим, че редица брандове използват познати лица като атлети и различни звезди, защото именно популярните лица се радват на огромно количество фенове. Ето защо и през последните месеци видяхме кампании със закачливи джингъли, които не само спечелиха вниманието на аудиторията, но и дори получиха своя социален отзвук – някои бяха положителни, други по-малко, но както забелязваме, брандовете определено оставиха своята следа във всяка една платформа – медийна или социална.

И най-важното е, че когато новите клиенти искат да проверят какви са условията, могат да го направят в редица анализаторски платформи. Тук например можете да научите за бонусите на Winbet, а ако сте гледали техните реклами, те са изцяло насочени към забавлението и прогнозирането, впрочем се оказва, че някои клиенти ги харесват толкова много, че ги гледат отново и в платформите за стриймване на видео съдържание.

Как можем да знаем дали същите са успешни? Не е трудно да забележим реакцията на потребителите, като всяка една – положителна или отрицателна – се смята за фактор. Дали забавни или драматични, сюжетът винаги е на висота, с правилната дължина и най-важното – подбрани са правилните интервали от време. Освен популярните лица от шоубизнеса, все повече брандове използват и някои от популярните атлети на отборите, които спонсорират. Не само ще ги видим върху някои от големите билбордове, но също така в социалните мрежи, списанията и спортните вестници.

Подозираме, че не остава много време, преди да видим и присъствието на посланици на брандовете, тоест това ще бъдат хора, с които да се играе в съответните платформи. Нека не забравяме, че всеки един оператор е и спонсор на редица отбори, като атлетите също имат фенове и често напомнят за добрите партньорства. Какъв е изводът? Политиката на букмейкърите не само се промени, но и все по-често демонстрира качество на предлаганите услуги. След като това вече е факт, логично е да има и реклами, които обаче да приканват не само към забавление, но и към отговорна игра, а в това отношение ще забележим, че няма бранд, който да спестява това от своите кратки клипове.

Анализаторите са категорични, че познатите лица определено събуждат любопитството на аудиторията, но най-важното е, че никой не подтиква към игра, всяка една реклама има единствено и само разпознавателна цел и в това отношение същите се радват на позитивен отзвук.

Аудиторията определено разпознава добрите реклами, а както се досещаме, те също са форма на изкуство, която няма как да не остане недооценена, дори и зрителят да не е почитател на самата индустрия. Най-вероятно, докато четете тези редове, в съзнанието ви е изникнала поне една такава реклама, ако това е така, операторите определено са направили положителната инвестиция.