Да се отвори след края на света!
Без да може да обясни защо, знаеше, че краят на света не е краят. След него ще трябва да се оцелява, да се започне отново.
Прочел е в една енциклопедия, че най-важните открития в човешката история са огънят и колелото. Затова първото, което слага в кутията, е кутийка кибрит. След известни колебания прибавя любимата си количка. Първо ще разберат какво е колело и как функционира, а после ще произведат истинска кола, следвайки прототипа. Кибритът и малката червена количка поставят началото на този комплект за оцеляване при апокалипсиси. После прибавя шише йод, малко бинт, половин опаковка аспирин и онова мазило “виетнамско чудо” със страховитата съставка “тигрова мас”, с остра и лютива миризма, което лекува всичко – от настинка до ухапано от комар.
Домашна аптечка за след края на света. На първо време щеше да свърши работа.
една физика на тъгата, 2011
Най-четени
-
Галерия Дори преди КГБ ДС използва микрокамера за следене. Въпреки това агент "Муха" се измъква от капана
Мухата разбира, че това са паяци, които искат да я подмамят да влезе в мрежата. Изписва на лицето си вежливост и отзивчивост, заявява, че всичко, което интересува дипломатите, ще им бъде съобщено
-
Секретно Защо Третото българско царство няма корона?
Имало е проекти, венецът се използва в герба, печата и официалните бланки Следват традициите на царете от Средновековието, които копират византийските модели Претърпяват няколко промени
-
Изумителни деца виждам по българските училища
Вчера бях в Мездра – на срещи с учениците от училищата „Иван Вазов" и „Христо Ботев". Изумителни деца виждам по българските училища. Будни, любопитни, с отворени сърца към света
-
Галерия Венелин Венков сравни напускането на "Ку-ку бенд" с живот след затвор
Невена Цонева и Венелин Венков, които бяха част от "Ку-ку бенд", разказаха за своето напускане на групата и причините за това решение. "Тези, които са гледали „Изкуплението Шоушенк" – там накрая
-
Галерия Димитър Стоянович: Хората имат нужда от култура, не само от простотии и шоу
Дразня се, когато се подценява публиката и никога не го правя, казва сценаристът, режисьор и водещ на "Култура.БГ" Свободата в киното е много опасна работа