Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Кристоф Майнуш, CME (четвърти отляво надясно, първи ред); Алекс Мейхон, Channel 4 Television (пети отляво надясно, първи ред); Теодор Кириаку, Antenna Group (шести отляво надясно, първи ред); Макс Конце, ProSiebenSat.1 Media SE (трети отдясно наляво, най-горния ред).
Кристоф Майнуш, CME (четвърти отляво надясно, първи ред); Алекс Мейхон, Channel 4 Television (пети отляво надясно, първи ред); Теодор Кириаку, Antenna Group (шести отляво надясно, първи ред); Макс Конце, ProSiebenSat.1 Media SE (трети отдясно наляво, най-горния ред).

Шефовете на големи ТВ групи, членове на Европейския медиен алианс, се споразумяха за сътрудничество, с което да посрещнат предизвикателствата пред медийната индустрия в Европа, където мощно навлизат глобалните стрийминг играчи. В срещата на високо равнище в Гърция с домакин Теодор Кириаку, председател и акционер на Antenna Group, се включиха още шефовете на Central European Media Enterprises - собственик на bTV Media Group и водещи медийни групи в Румъния, Чехия, Словакия и Словения, ProSiebenSat.1 Media SE (Германия, Австрия, Швейцария), Channel 4 (Обединеното кралство), TF1 (Франция), Mediaset (Италия), и Impresa (Португалия).

Срещата се фокусира върху общите предизвикателства, с които се сблъскват телевизионните оператори заради липсата на единна рамка, която забавя разпространението на неограничено видео съдържание през всички платформи на пазарите в EMA и пречи на рекламодателите да се възползват пълноценно от потенциала на премиум инвентара в Европа. В резултат на диалога и споделянето на успешни практики от различните региони участниците идентифицираха няколко потенциални възможности за сътрудничество, като иновациите остават ключов фактор за задържането на водещи позиции в динамичната пазарна среда, става ясно от съвместно съобщение на телевизиите в Европа.

Като допълнение към досегашните си съвместни инициативи, лидерите на EMA решиха да създадат съвместно управление, което да работи за утвърждаването на единна мярка за измерване на видео инвентара, както и за въвеждането на персонализирана телевизия с таргетирано рекламно съдържание (т.нар. addressable TV) на партньорските пазари. Членовете на EMA смятат, че обединяването на сили на европейско ниво и осъществяването на съвместни инициативи в множество страни предлага уникална възможност за значително ускоряване на дигиталната трансформация.

Кристоф Майнуш, съизпълнителен директор на Central European Media Enterprises (собственик на bTV), коментира: „Срещата беше чудесна възможност мениджърите на водещите европейски медии да се съберем на едно място, за да определим стратегическата посока за реализиране на потенциала на неограниченото видео през всички платформи. Стремим се да имаме водеща роля във формирането на стандартите на индустрията за единна мярка за измерване, както и за addressable TV, и в CME очакваме с нетърпение съвместните инициативи на EMA в Централна и Източна Европа."

„За мен беше удоволствие да бъда домакин на тази среща на върха на изпълнителните директори на водещите телевизионни оператори в Европа и да насърча и подкрепя сътрудничеството между лидерите в индустрията в търсенето на отговор на бързо променящия се медиен пейзаж, в който глобалните играчи навлизат агресивно“, коментира Теодор Кириаку, председател на Antenna Group.

Макс Конце, главен изпълнителен директор на ProSiebenSat.1 Media SE, каза: „За пореден път имахме голяма среща на високо равнище на Европейския медиен алианс. След като проведохме полезни дискусии за предстоящите предизвикателства, как да се справим с тях и как да организираме екипната работа по ключовите теми като стрийминг, монетизация и технологии, съм много доволен, че всичките ни общи приоритети постигат напредък в рамките на Европейския медиен алианс. Освен това, отзивите за стрийминг платформата ни Joyn, която стартира наскоро, показват силен интерес от държавите към въвеждането й на европейско ниво.“

Алекс Мейхон, главен изпълнителен директор на Channel 4 Television, каза: „Като обществен търговски оператор, ние от Channel 4 познаваме трайната сила на телевизията като най-мощната рекламна платформа и вярваме, че сътрудничеството и партньорството ще засилят нашия успех. Продължаваме да бъдем изцяло ангажирани с взаимодействието си с нашите европейски ТВ партньори, за да гарантираме, че сме винаги иновативни в полза на рекламодателите на този все по-динамичен пазар.“