В окови доведоха Виктор Омар в съда. Искат постоянен арест за убийството на Тургай
Окован в белезници на ръцете и пранги на краката е доведен мексиканеца Виктор Омар в Окръжния съд в Хасково. В неделя искат постоянния му арест.
В черна кърпа той прикрива огромната татуировка на бивол на главата си, а кафяв кожен колан през кръста пречи на блузата му да се повдигне и да се разкрие мастилото по тялото му.
Мексиканецът запази абсолютно мълчание въпреки опитът на репортер на "24 часа" да го заговори на родния му испански език.
Докато чакаше съдията да влезе, Омар с интерес прочиташе доказателствата срещу него, които са му предоставени преведени на испански език.
Мексиканецът бе застанал с идеално изправен гръб и абсолютно неподвижен. Той по никакъв начин не се притесни от десетките камери, които го снимаха.
Най-четени
-
Галерия Дори преди КГБ ДС използва микрокамера за следене. Въпреки това агент "Муха" се измъква от капана
Мухата разбира, че това са паяци, които искат да я подмамят да влезе в мрежата. Изписва на лицето си вежливост и отзивчивост, заявява, че всичко, което интересува дипломатите, ще им бъде съобщено
-
Секретно Защо Третото българско царство няма корона?
Имало е проекти, венецът се използва в герба, печата и официалните бланки Следват традициите на царете от Средновековието, които копират византийските модели Претърпяват няколко промени
-
Галерия Венелин Венков сравни напускането на "Ку-ку бенд" с живот след затвор
Невена Цонева и Венелин Венков, които бяха част от "Ку-ку бенд", разказаха за своето напускане на групата и причините за това решение. "Тези, които са гледали „Изкуплението Шоушенк" – там накрая
-
Изумителни деца виждам по българските училища
Вчера бях в Мездра – на срещи с учениците от училищата „Иван Вазов" и „Христо Ботев". Изумителни деца виждам по българските училища. Будни, любопитни, с отворени сърца към света
-
Галерия Димитър Стоянович: Хората имат нужда от култура, не само от простотии и шоу
Дразня се, когато се подценява публиката и никога не го правя, казва сценаристът, режисьор и водещ на "Култура.БГ" Свободата в киното е много опасна работа