Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Тренировки с гири за повече сила, издръжливост и баланс

Отминаха дните, когато силовите тренировки бяха само за културисти и професионалисти. Вече все повече специалисти препоръчват хората от всички възрастови групи да правят упражнения за сила поне 2 пъти седмично.

Упражненията с гири и тежести са изключително полезни и Ви помагат да изградите и натрупате мускулна маса. Предимствата им включват още: подобрена стойка, по-добър сън, натрупване на костна плътност, засилване на метаболизма, намаляване на възпаленията и още много позитиви.

Наше проучване показва, че едни от най-предпочитаните от жените са виниловите гири от Спортен склад БГ. Те са изключително стабилни, удобни за хващане и се предлагат в различни цветове. Всеки цвят отговаря на определена тежест. Още един много разпространен модел са хромирани гири. Те са също много удобни и са лъскави. Повече хромирани гири се предлагат в комплект по две, но може да си закупите и по единично.

Защо трябва да включите гирите във Вашите тренировки?

• Здрави кости и стави

След около 30-годишна възраст започвате да губите малък процент костна плътност всяка година. Имайте предвид, че жените представляват 80 на сто от случаите на остеопороза, тъй като губят костна маса. Упражненията с гири създават сила върху костта и й помага да остане здрава. Тежестите също така изглеждат мускулите Ви, без да добавят прекалено много обем, особено при жените. Това означава, че ежедневните физически задачи стават по-лесни, а постоянните тренировки ще увеличат теглото, което можете да вдигнете.

• Ще се чувствате по-добре

Доказано е, че бягането е полезно за сърцето, мозъка Ви, добрата фигура и психичното Ви здраве. Това се отнася и за тренировките с гири. Колкото повече тренирате, толкова по-здрави ще се чувствате.

• Силовите тренировки подобряват баланса

С напредването на възрастта подвижността намалява и това често води до невъзможност за поддържане на баланс и координация. В резултат ставаме по-слаби и често се появят болки в гърба и дори нарушения в движението. Упражненията с гири Ви правят по-издръжливи, по-стабилни и по-балансирани.

Кои са предимствата на упражненията с пудовки?

Също толкова ефективни и полезни са тренировките с пудовка. Това фитнес съоръжение може да се ползва самостоятелно и има много положителни ефекти върху тялото Ви. Тренировките с пудовка спомагат за развитието на много атлетически качества, тъй като изпълнението им изисква координация на цялото тяло.

Всяка пудовка има дръжка, която прави захващането изключително удобно и стабилно. Много хора ги използват вместо дъмбели и са изключително доволни от постигнатите резултати.

На пазара може да намерите разнообразие от модели с различна тежест: винилови пудовки, стоманени, пудовка с гумирано покритие и други. Може да разгледате различни пудовки в спортен склад.

Тренировките с този фитнес аксесоар са изключително ефективни и Ви правят по-силни и издръжливи. Освен това Вие тренирате сърдечно-съдовата си система и се радвате на добро здраве.

Още една добра новина е, че тренировките с пудовка не Ви натоварва. Докато тренирате, Вие не усещате никаква болка. Упражненията се изпълняват по-лесно, приятни са и не след дълго Вие ще видите страхотните резултати!