Побой с метални пръти, за да е сигурно, че краката ще са счупени качествено. Това е вирус по-зловещ и от COVID-19!
Побой над водещ разследващ журналист през 2020 г. в България! С метални пръти, за да е сигурно, че краката ще са счупени качествено. И един задължително документира с телефон! Това е вирус по-зловещ и от covid-19! Това е бацил, срещу който обществото ни трябваше да си изгради имунитет още през 90-те, но явно не е. Страхът, беззаконието, безсилието на обикновения българин и имитацията на загриженост на властта към нейните граждани е отчайваща! За коронавируса ще се намери ваксина, рано или късно и светът ще продължи напред. Но ние, драги съграждани, какво ще правим. За нас си ме е страх. Ще се крием по миши дупки, ще си трайкаме и ще се евакуираме по единично. Дисциплина, в която сме ненадминати като нация!
Но нека Слави Ангелов знае, че сме с него!
*Коментарът е от фейсбук
Най-четени
-
Галерия Учени след прецизен 3D-модел на Торинската плащаница: Исус е бил човек с необикновена красота. Имал е 370 рани по тялото
Имал е величествен и царствен израз, разкрива професорът, направил изображението Професорът изброил 370 рани по тялото на Спасителя Благодарение на Торинската плащеница италиански професор създаде 3D
-
Галерия Как ДС празнуваше Великден
Милиционери броят и записват кой ходи на църква По времето на соца правят нощни забави, за да не влизат младите в храмовете Великден днес не е това, което беше
-
Баща ми ми разказваше за Гунди. За мен беше като приказен герой
Не съм имал щастието да го гледам. Родил съм се в годината, в която той е загинал, но първите ми спомени за "Левски" са свързани с името Гунди. Когато баща ми ме водеше на Герена
-
Галерия Разстрелян за счупена ваза на гроба на Людмила Живкова
През 1985 г. съдията Димитър Попов осъжда на смърт обвинения Тодор Дечев В най-новата ни история има и един потресаващ, но малко позабравен случай на оскверняване на гроб на известна личност – този
-
Галерия Никой никога няма да засенчи Ален Делон
В неговата феноменална кариера върховете са няколко. Първият е, когато се снима в шедьоври на трима от най-великите европейски режисьори - Клеман, Антониони и Висконти