Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

В началото на другата седмица трябва да бъдат избрани изпълнителите за най-скъпия ремонт на жп отсечка в България, по която има мостове и тунели.
В началото на другата седмица трябва да бъдат избрани изпълнителите за най-скъпия ремонт на жп отсечка в България, по която има мостове и тунели.

До дни избират кой ще прави най-скъпия жп ремонт

В началото на следващата седмица ще стане ясно кой ще строи т.нар жп магистрала “Тракия” в участъка от Елин Пелин до Костенец. По трасето скоростта на движение трябва да се увеличи на 160 км в час. Прогнозната стойност е 1,024 млрд. лв. без ДДС, парите идват от ЕС.

Огромното финансиране привлече голям интерес от кандидати, а в петък са били отворени ценовите оферти. Участъкът е разделен на три лота.

Първият - Елин Пелин-Вакарел, е с прогнозна стойност 554,1 млн. лв. Той е с дължина 19,64 км, има 2 тунела, 8 мостове и естакади.

Най-ниска е цената на сдружението “Джен-Дуй ЖП Елин Пелин” - 498 800 012 лв. В него са турските компании “Дженгиз Иншаат Санайи ве Тиджарет Аноним Ширкети” и “Дуйгу Мюхендислик Иншаат Туризм Дъш Тиджарет ве Санайи Лимитед Ширкети”.

Първата построи у нас в консорциум с друга турска фирма - “Мапа”, магистрала “Люлин”.

Консорциум “ЖП Елин Пелин-Костенец”, с участници “Сан Хосе Конструктора”, Е.П.О.С и ГБС е предложил 565,385 млн. лв.

Гръцката фирма “Терна” е с цена от 495 млн. лв., Консорциум ЗСТ с участници китайскта “Чайна Комюникейшън Кънстракшън Къмпани” и българската “Трейс Груп Холд” е с оферта 589,995 млн. лв.

Вторият участък - от Вакарел до Ихтиман, е с прогнозна стойност 116,154 млн. лв.

Консорциум “Салчеф - Гигастрой”, в който са италианските “Салчеф” и българската “Гигастрой”, предлага 126,395 млн. лв. Полската “Тракция ПРКиИ” оферира 120,307 млн. лв.

Третата отсечка е от Ихтиман до Костенец. Прогнозната цена е 354,045 млн. лв.

Консорциум “Щрабаг Джи Пи Рейл 2017” е с оферта за 394,525 млн. лв. В него са австрийската “Щрабаг” и българската “Джи Пи Груп”.

Обединение “Комса-Геострой” предлага цена от 415,671 млн. лв. В него са испанската Comsa и българската “Геострой”.

283,803 млн. лв. е офертата на консорциума “Булрей 2018”. В него са китайската “Чайна Комюникейшън Кънстракшън Къмпани” и “Трейс - София”.

При класацията ще се вземат предвид освен цената и другите критерии сред като техническа оценка, време за прекъсване на движението на влаковете и други.