Налага ми се да мина през банката, обаче бързам и за работа
Значи: налага ми се да мина през банката за една кратка справка, обаче бързам и за работа в същото време.
Стискам палци да няма хора.
Гледам през джама - няма.
Вече съм почти до входа, когато виждам, че и една дама тръгва да влиза.
Кажи-речи на същото разстояние.
О, не! Сега ще ми се отвори висене.
Някои клиенти са много пипкави; не е да не съм ги чакал.
Аз ускорявам.
Ама и дамата ускорява.
Опитвам се да достигна пръв вратата.
Обаче конкуренцията е бърза.
Правя гигантски крачки.
И тя прави не по-малки.
Супер напрегнато става.
Почти едновременно посягаме към дръжката.
Тя ме води с малко, аз разчитам, че ще се поколебае накъде да тръгне и ще я изпреваря в последните метри.
Тя знае какво прави явно. И тръгва уверено баш към свободното гише.
Аз влагам всичко във финален спринт, като гледам да не изглежда нахално. А то баш така си изглежда.
Стигаме едновременно.
После жената минаваа зад бюрото и ми казва най-любезно: Да, кажете?
От фейсбук
Най-четени
-
Вълкът, глиганът и лисицата
Поп-културна басня, без връзка с Народния театър Значи, разхождал се веднъж вълкът из есенната гора и насреща му лисицата. А тя една красавица, с лъскаво кожухче, подготвено за зимата
-
Диктатура на тъпоглавите
У нас тлее разлом, потиснат и нерешен, неизговорен и изопачен За превратностите на съдбата се замислих. Дивашката реакция на театрална пиеса, от една страна, е обида за изкуството
-
Бай Ганьо срещу Малкович
Нападнаха Народния театър. Също и Еврото. Шенген. Около Театъра има Хути. Трудно е да се живее заедно с такива хора. Но няма как. Нарича се народ. Убиват или прогонват по-издигнатите измежду своите
-
Галерия На 10 ноември Тодор Живков дреме по време на преврата
Костадин Чакъров: Не беше изненадан, по предписание на правителствени лекари винаги спеше следобед Наричал приятелите си от Политбюро цеховите майстори от задругата “Боже
-
Галерия Художникът бедняк
Бил съм на около десет години, когато за пръв път видях автопортрета му. Стоях пред него около час като вцепенен. Никога няма да забравя високото чело на художника, тъжните му очи, къдравите коси