Красивите снимки продават, но как да го постигнем?
Когато потребител влезе на страниците на онлайн магазина ви, той влиза с желанието вие да задоволите неговите очаквания относно продуктите, които предлагате. Той (клиентът ви), иска да влезе и да разгледа снимките на продуктите, за да може да прецени струва ли си да пазарува от вашия магазин или не.
Ако снимките не са професионални направени, дори и вашият магазин да има удобна навигация и стилен дизайн, вероятността да изгубите потенциален купувач е огромна.
За да не се случва това е добре да се погрижите да задоволите очакванията на потребителите си, като публикувате на страниците на магазина красиви, разнообразни, висококачествени изображения на продуктите от продуктовата гама, която предлагате.
Красивите снимки продават, но как да го постигнете?
Помолихме експертите по продуктова фотография от PhotoPro.bg да ни разкажат как се правят красиви снимки, които продават и ето какво ни отговориха те…
Наемането на професионални фотографи, които да направят снимките на продуктите е най-доброто решение, което ще ви спести не само доста време, но и нерви. Но ако към момента нямате финансовата възможност да се обърнете към специалисти или искате да се пробвате сами, има няколко основни насоки в продуктовата фотография, които могат да ви помогнат, ако искате снимките на продуктите ви да станат не само красиви, но и да продават.
Подгответе се предварително
Осигурете си всичко необходимо, която ще ви е полезно за продуктовата фото сесия. Това означава да се снабдите с поне с основните неща като камера, статив, осветление. Трябва да помислите и за мястото, на което ще снимате, за фона, който ще използвате и дали ще ви трябват модели за представянето на продуктите или не. Не забравяйте също така преди снимките да проверите техниката си, за да нямате проблеми.
Помислете за позиционирането на продукта
Уверете се, че обстановката, в което ще снимате продукта е подходяща. Начинът на представяне на продукта е много важен, тъй като всеки, който посети онлайн магазина ще иска да види висококачествени изображения, които да го накарат да пожелае да закупи продуктът, който му предлагате.
Затова, преди да започнете фото сесията, направете няколко пробни снимки и вижте как сте се справили. Ако нещо не ви допада, подходете по друг начин и отново проверете. Свалете пробните снимки на компютъра си и отново вижте как изглеждат, когато не ги гледате през обектива на камерата.
Фонът, който използвате е много важен
Обикновено за продуктова фотография се използва бял фон, тъй като той позволява продуктът да изпъкне и потребителя да концентрира вниманието си изцяло върху него. Разбира се, дали ще използвате бял фон зависи и от продуктите, които ще заснемате. Ако например ще снимате мода или модни аксесоари можете да използвате модели, чрез които да покажете как реално изглеждат продуктите. Ако пък снимате домакински уреди или храна, тогава можете да снимате в кухня или навън, за да създадете по-истинско усещане за продукта. В тази случаи обаче внимавайте да не разфокусирате клиента и да насочите вниманието му към допълнителните детайли, а не към продукта.
Внимавайте с ретуша и редакцията
Уверете се, че снимките предават истинските цветови нюанси на продуктите. Ако редактирате прекалено и снимките се различават значително от реалния продукт, когато по-късно ги добавите в магазина си вероятността да имате проблеми с недоволни клиенти никак не е малка.
Видимост на продукта
Когато потребителят влезе в магазина, той иска да може да види артикула, който иска да закупи от всички страни. Иска освен това да може да го види и в по-голям мащаб. За да отговорите на очакванията му, снимайте продукта от всички възможни страни (от горе, отдолу, отпред, отзад, отстрани). Ако е възможно, покажете продукта отворен, затворен, като част от серия подобни продукти или го покажете в действие. Използвайте мащабиране, за да може клиента да увеличи изображението и винаги се уверявайте, че то позволява продуктът да се види ясно и детайлно.
Снимайте повече и от различни ъгли
Правете повече снимки от различни ъгли на продукта, за да можете по-късно, след като ги качите на компютъра си да ги разгледате спокойно и да отделите тези, които наистина ще ви вършат работа и ще привлекат вниманието на потребителите.
Най-четени
-
Галерия Най-фрапантните соцмонтажи изкарват властта винаги усмихната
Соцлидерите трябва във всеки момент да бъдат красиви, приветливи и усмихнати. Това е партийната повеля, така работи и печатът от 1944 до 1989 г. За целта армия от фотографи и монтажисти са задължени
-
Интересуват се кой колко месеца ще остане на власт - 6 месеца сме радостни, че взимаме каквото можем
Актрисата Александра Сърчаджиева похвали директора на Сатиричния театър Калин Сърменов за наградата му "Достоен българин", връчена от "24 часа" на специална церемония в НДК вчера
-
Галерия Фалшификации при смяна на парите
През 1925 г. е разкрита финансова афера с огромно количество неистински банкноти от 5000 лв., която заплашва да срине държавата В навечерието на приемането на еврото хора
-
Галерия Тримата учени зад “Опенхаймер”
Режисьорът Кристофър Нолан ги събира, за да разкаже истината за живота на бащата на атомната бомба Робърт Дайкграаф е живял в къщата на американския физик, Кип Торн се е учил от него на теория
-
Последните неандерталци уморени от туберкулоза
Ново изследване на кости на изчезналия подвид на Homo sapiens разкрива следи от заболяването. Учените смятат, че това е допринесло за изчезването им преди близо 40 хил