Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Идеята за движение със 140 километра в час по магистралата заслужава внимание, но само ако се обвърже с пенсионната реформа.
Например, щом мъжете ще се пенсионират на 65, а жените на 63, то явно по магистралите скоростта също трябва да бъде различна. Ако мъжете ще могат да карат със 140 км/ч, то на жените не трябва да се отпуска повече от 110. Освен че се пенсионират 2 години по-късно, мъжете умират 7 години по-рано. Следователно хем приносът им за строителството на тези магистрали е по-голям, хем възможността да ги използват е доста по-малка. Това няма как да се компенсира другояч, освен чрез разлика в разрешената скорост.
Но има и физиологически причини. Науката е доказала, че пространствено-логическата интелигентност силно се влияе от хормона тестостерон. Липса на тестостерон води до трудно съобразяване на взаимодействието между движещите се предмети. Затова много

малко жени могат
да преценят

как точно след 1 километър ще се разминат 3 коли с различни скорости. Докато мъжът на дясната седалка го усеща инстинктивно и веднага настръхва. Жената на волана надушва, че мъжът нещо се е накокошинил, но понеже не й е ясно за какво, веднага го парира с въпрос: "Ти вчера защо закъсня цели 45 минути от работа?" Целта й е безобидна - да го държи в превантивно напрежение, но нали така стават катастрофите!
Да си представим обратната ситуация, в която мъжът кара колата и моли жената да провери нещо на картата. Това е най-прекият път към инфаркта:
- Чакай сега, от Русе до Търново е...
- Какво Русе ма, нали сме тръгнали за Смолян!
- Като толкова знаеш, я каже защо вчера закъсня с цели 45 минути от службата?
- Не виждаш ли, че държиш картата наопаки? Завърти я и ще намериш пътя за Смолян!
- Няма смисъл да увърташ, аз всичко вече съм разбрала!

Вярно, инфарктите
може да имат антикризисен ефект,

тъй като облекчават бремето на здравната каса. Но само ако са успешни. От друга страна, те предизвикват прокризисни катастрофи, които водят до статистика, излагаме се пред Меркози, рискуваме санкции и отлагане за Шенген. Затова е най-добре мъжът да кара със 140, жената със 110, но когато са заедно - с 90.
Нещо повече, проверката на брачното състояние от органите на КАТ ще оправдае увеличения бюджет на МВР за сметка на БАН. И обратното - когато БАН проси пари за парно, Дянков ще ги попита - значи искате да умират хора по магистралите?
Разбира се, има жени с мъжки тунинг, които решават пространствени задачи не по-зле от Бойко Борисов. Но и те се объркват, ако на пътя се появи куче. Забелязал съм, че по нереформираната магистралата между Шумен и Варна през пролетта кучетата понякога са повече от колите. Виждал съм да се разхожда и крава, все едно е в Индия. Най-спокойно си пасе животното между връхлитащите автомобили, а и как няма да пасе, когато в дупките расте сочна неприватизирана трева? Затова там народът се е научил да кара по аварийното платно, където дупките и добитъкът са по-малко. Много ясно, че една жена трудно ще се ориентира в подобна животновъдна пътна обстановка, освен ако не е началничка на фонд "Земеделие".
В този смисъл вдигането на скоростта до 140 и дори 160 вероятно ще реши проблема с бездомните кучета, но не и с производството на мляко. В момента ние внасяме от чужбина над 70 на сто от млечните продукти и месото. Всяка оцеляла крава е малък, но ценен принос за ограничаването на

дефицита по
текущата сметка

Когато към София тръгнаха тракторите, Яне Янев доблестно разкри, че шепа зърнопроизводители са монополизирали цялата земеделска земя. А на жалките остатъци е засадена "слонска трева", която не ставала за паша. Ето защо през 2012 г. животновъдите все по-често ще бъдат принудени да изкарват стадата на магистралите. И ако правителството вдигне скоростта на 140 километра в час, ИПИ предвижда протестиращи животновъди с холщайн-фризийските си говеда пред парламента. На тези расова трактори трябва да се отговори с расови крави. Но ако тракторите оставят само карбонови следи в атмосферата, кравите оставят биологични следи върху жълтите павета. И гарантирано ще опасат градинката зад Патриаршията, за да могат владиците да си паркират спокойно линкълните.
Крайно време е някой да въведе ред в България! Още преди 9 години писах, че това може да бъде само някой вестникарски редактор със здрава ръка. Защото колкото повече министрите говорят за реформиране, толкова повече държавата плаче за редактиране.