Най-секретната част на проекта е космическият кораб със свръхсветлинна скорост WRAP DRIVE

Представете си как огромни космически кораби се гонят между звезди и планети, обстрелват се с лазерни лъчи, изчезват изведнъж в тъмнината на Космоса. Може и да ви звучи като най-обикновена сцена от „Междузвездни войни”, но всъщност е бъдещето на света ни.

На 19 февруари тази година президентът на САЩ Доналд Тръмп пожела да бъде създаден шести вид въоръжени сили – космически, които не са под крилото на въздушните. Причината – Щатите да са доминираща военна сила: „Не е достатъчно да имаме само американско присъствие в Космоса, трябва ни американско превъзходство”, обяви Тръмп.

Разбира се, когато чуем космическа армия, не се сещаме за война между Китай и САЩ, която да се води в извънземно пространство, а по-скоро битка между земляни и извънземни. Но за да се бори Америка с опасност, която идва от Космоса, са нужни още много години на изследвания, проучвания и разбирания за Вселената.

Оказва се обаче, че Пентагонът вече се е заел с това.

Преди 10 години е дадено началото на програма, наречена „Напреднали заплахи от Космоса”. Тя не е тайна или конспиративна теория, но Пентагонът така добре я е прикрил сред купищата документи и страници със скучни разяснения, че ако не я потърсиш, няма да я намериш. Програмата обаче е там и получава по 22 млн. долара на година през първите пет от съществуването си. Закрита е през 2012 г., но отново се появява в бюджета на Пентагона през 2019 г.

В документа, публикуван на страницата им, са изброени 38 точки, по които програмата да работи. Сред тях могат да бъдат открити наистина интересни неща, като „изследване на анормални заплахи от Космоса”, „пътуване през червееви дупки”, „невидимо наметало”, „тъмна материя и манипулиране на допълнителните измерения”, „биоматериали”, „метални стъкла”, „програмиране на материята” и „създаване на високоенергийни лазерни оръжия”. Работата по всички тях е започнала отдавна, но не само от НАСА, а и от купища други организации.

Програмата става известна благодарение на разследване на New York Times през 2017 г. Те откриват нейния ръководител Луис Елизондо, който е начело на изследванията от 2007 до 2012 г. Неговият офис се намира на петия етаж в подземната част на Пентагона, крило C.

Интересното е, че дори след като правителството спира финансирането на програмата, Елизондо продължава да стои в офиса си и да изследва различни „срещи с НЛО“.

„Това, което свърши, бяха само усилията на властите и техните пари. Проучванията ни обаче продължиха”, обяснява той. Напуска поста си едва през 2016 г. и то в знак на протест. Прекратявайки връзката си с Пентагона, Елизондо веднага се свързва с медиите и заявява, че трябва да бъде издадена нова заповед, която да принуждава пилотите на военни самолети публично да обявяват срещите си с НЛО.

През това време постът на Елизондо веднага е зает от друг експерт. Името му обаче остава тайна.

Под негов контрол останалите учени от проекта продължават работата си по "Напреднали заплахи от Космоса."

От доклада става ясно, че най-секретната част е космическият кораб със свръхсветлинна скорост, по който тайно работи НАСА.

*Какъв е корабът и какви са останалите точки, по които работят специалистите по програмата „Напреднали заплахи от Космоса”, четете в новия брой на "Космос".