Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

ИСКАЩ: Двукратният световен шампион Фернандо Алонсо иска още мощност за своя автомобил.
ИСКАЩ: Двукратният световен шампион Фернандо Алонсо иска още мощност за своя автомобил.

 

ЩЕ ИМА още промени, но ние се нуждаем първо от подиуми, а след това от победите", обобщава представянето на "Ферари" Фернандо Алонсо. В последното състезание той завърши 3-ти и потвърди предположенията на в. "168 часа", че Скудерията ще се върне в играта с началото на европейските стартове.

Стъпка по стъпка

"Кончетата" стартираха сезона отчайващо слабо. В тима панически започнаха промени по болида "F150 Италия", като след китайското състезание направиха значителен ъпгрейд. Онова, в което най-чувствително изостават във "Ферари", е бързината на болида им в една обиколка. В тази посока според думите на световния шампион трябва да бъдат концентрирани усилията на техническия екип.

"Трябва още по-добре да разберем поведението на болида и на гумите в различните моменти на пистата", смята шефът на фераристите Стефано Доменикали.
В последния старт колата бе с нови предно и задно крило, допълнителни подобрения се очакват за старта на испанската писта "Каталуня" (22 май).

Още тестове

"Ред Бул" все още са прекалено бързи, но ние ще имаме победа в най-скоро време", допълва Доменикали. Италианският журналист Стефано Реали, който следи отблизо подобренията на червения болид твърди, че част от иновациите умишлено не са използвани в Турция. Те били оставени за допълнителни тестове и най-вероятно ще се появят за испанската GP.

Според Стефано Реали в отбора от началото на април усилено се работи по промяната на болида така, че да се използва т. нар. подвижно предно крило. Този вариант върви с успех при "Ред Бул" вече втора година и големите отбори бързат да променят колите си по същия начин.

Още новости

Болидите на Алонсо и Маса най-вероятно ще имат подобно техническо решение за Испания. Отделно това ще бъде комбинирано с нов вид на предното крило. То ще бъде различно от това, което пилотите използваха на "Истанбул парк".

По системата, която през 2010 г. пръв въведе дизайнерът на "Ред Бул" Ейдриън Нюи, сега работят и в "Мерцедес". Заедно с нова охлаждаща система болидът за двамата германци - Нико Розберг и Михаел Шумахер, ще е и с нов вариант на ауспусите.

Какво става с "Макларън"? След две последователни много силни състезания (Малайзия и Китай) сега Хамилтън и Бътън регресират. Двамата пилоти са силно изнервени заради разликата, която има между тях и дуета от "Ред Бул", но също и от успеха на "Ферари". Изоставането на МР 4-20 от болидите на Фетел и Уебър се изчислява на около 0,89 сек за обиколка в квалификациите.

Фернандо Алонсо: Възраждаме се

ДВОЙНИЯТ световен шампион с "Рено", а сега пилот на "Ферари", Фернандо Алонсо е категоричен, че първият подиум за тима му е само началото. "Това е първа стъпка за нашето възраждане", казва испанецът. Той обяснява, че промените за четвъртото състезание са подобрили представянето в неделя, но не и в квалификациите. В тях Алонсо бе 5-и, а съотборникът му Маса - едва 10-и. "Не е приемливо да бъдем на тези позиции в квалификациите", допълва Алонсо.

Колко аса крие Нюи в ръкава си

ВЪВ всички топотбори имат притеснения, че Нюи е готов да вади в следващите месеци още по някоя техническа новост. От началото на сезона конструкторът направи две промени.

"Ние не се борим с пилотите, а с това какви подобрения ще трябва да преодоляват нашите инженери", категорично заявява пред "Радио Файф" бившият световен шампион Люис Хамилтън. Според англичанина конструкторът на болидите RB 6 им дава близо секунда авантаж заради иновациите в болидите на шампионите.