ПОД МИКРОСКОП: Вътреклетъчни кокоидни форми при рак на простатата.

За д-р Брет Финли и д-р Кантуел е неразбираемо защо за трилионите "съквартиранти" бактерии не се споменава в учебниците по хистология и патология и защо няма учебник, показващ бактерии в раково трансформирана тъкан. "Този факт е изумително странен. Бактериите, дори и с техните суперминиатюрни размери, могат да се видят с микроскоп, за разлика от вирусите. Къде е коренът на злото в цялата история? Повече от век идеята за връзката "рак - бактерии" се отхвърляше като ерес в медицинските среди. Въпреки отрицанието, мнозина смели учени, включително и аз, продължихме да доказваме, че една от водещите причини за рака са плеоморфните бактерии. И че те могат да се видят в злокачествена тъкан!" - обяснява Кантуел.
90% от клетките в телата ни не са човешки. Ние сме само 10% себе си. Останалото са трилиони микроби, най-вече бактерии със земен и неземен произход. Техните колонии съжителстват в мир и любов, или воюват за оцеляване. Някои от тях са коварни убийци и причиняват рак. Те могат да се видят в злокачествена тъкан и чрез тях да се постави диагноза в реално време. Почти неунищожими са, дори и с радиоактивно облъчване, и виреят на Земята от милиарди години. До такива изводи стигат днес учените, които се борят срещу рака.
"Защо научните общности игнорират "раковия микроб", който е ключът към спасението ни от най-ужасната болест? Не е ли това ирония? Лекарите често ни успокояват с една заучена мантра: всички бактерии, свързани с рака, са чисто и просто "вторични нашественици", които се настаняват в канцерозна тъкан и се появяват след като болестта е напреднала. Истината е друга. Внимателен анализ на предракови увреждания, например при изгоряла от слънцето кожа, показва наличието им далеч преди заболяването да се е проявило. Ще ви посоча два примера. В тъкан от пациентка с рак на гърдата, чиста от ракови клетки, откриваме отново бактерии. Няма патологични изменения, има чуждо присъствие. Излекувахме успешно един от болните ни с Ходжкинов лимфом. За съжаление "успехът" ни се оказа нетраен. При аутопсията изолирахме пак тези бактерии, което означава, че радиацията от лъчетерапията не ги е убила! Унищожила е само раковите клетки и туморите!... Тихите безпощадни агресори са ни окупирали от еони. Те вероятно са най-издръжливите и древни форми на живот тук, на Земята, може би достигнали безсмъртие!" - разкрива д-р Алън Кантуел, дерматолог, който от 40 години изследва връзките между бактериите в човешкото тяло и раковите заболявания.
Според Кантуел най-важният момент в битката срещу неизтребимата им армия е опознаване на поведението им и картографиране на любимите им зони в хомо сапиенс. Именно с тази цел Националните институти по здравеопазване на САЩ стартират първия мащабен проект "Човешки микробиом" с бюджет от 115 млн. долара. Чрез него ще се идентифицират, опишат и каталогизират различните видове микроорганизми, живеещи в или върху телата ни. Въз основа на техните профили ще се определи кои са рискови и вредни, и как да се предотвратят и лекуват причиняваните от тях болести.
"В действителност човекът е уникален суперорганизъм! От мига, в който се роди, до моментът, в който умре, той живее, диша и старее в симбиотична връзка със собствените си микроби!" - напомня д-р Брет Финли, микробиолог и професор по биохимия от университета на Британска Колумбия.
Плеоморфизмът (от гр. pleo - повече и morphe - форма) е способността на един микроб да се проявява в повече от една форма. В продължение на половин век бактериите, свързани с рака, се описват като създания с жизнен цикъл, преминаващ през форми с мащабите на вируси, малки гранули, по-големи като коки, "глобоидни", пръчковидни, гъбовидни и други. За микробиолозите традиционалисти, вярващи в "мономорфичната" (само с една форма) природа на бактериите, теорията за жизнения цикъл на раковия микроб е абсурдна.
"Още през 70-те години на миналия век нашумя удивителна серия от изследвания за връзките между плеоморфните бактерии и рака. Те бяха представени на симпозиум, организиран от Ню Йоркската академия на науките. Тогава Каспе-Ливингстън обяви, че е изолирал изключително плеоморфен микроорганизъм в човешки и животински ракови тъкани. Той бил забележително променлив и си сменял формите така лесно, че бил наречен "невъзможна мистерия"! Приличал "външно" на микрококи, дифтероиди, бацили, фунги и вируси! Разполагаме с проучвания в рамките на век, потвърждаващи широкоразпространен, вероятно масов ендопаразитизъм у хората, причинен от бактерии със сложен живот и развитие на цикли в различни форми. Тази негова сложност го прави труден за изучаване и наблюдение, което мотивира скептиците да търсят още доказателства за съществуването му" - допълва д-р Милтън Уейнрайт, професор от департамента "Молекулярна биология и биотехнология" на университета в Шефийлд.
Тихият, но крайно опасен патоген е един от виновниците за рака и според микробиологът Еленор Александър-Джаксън, цитологът Ирене Дилър, биохимикът Флорънс Сейбърт и д-р Вирджиния Ливингстън. Джаксън дори публикува заключенията си в "Специфичен тип микроорганизъм, изолиран от животинска и човешка канцерозна тъкан". Още през 1948 г., в началото на своята кариера, Ливингстън и Джаксън откриват, че "вирусът" на рака всъщност е плеоморфна бактерия". 48 години по-късно изплува още една теория: онковирусът, открит от американския патолог Пейтън Роус през 1911 г. и предизвикващ вид птичи сарком, е просто стадий от жизнения цикъл на бактерия. Роус дори заразява с рак здрави птици, поставяйки ги в контакт с него. Той е убеден, че определени видове рак се предават чрез онкогенни вируси, които заразяват живите организми.
Години наред цяла поредица от учени изолират бактерии от материал, съдържащ вируса на кокошата саркома на Роус, както и вируса на Джон Битнер, генетик и онколог, и заешкия папилома вирус на вирусолога Ричард Шоуп - първият, изолирал инфлуенцата. Самата Еленор Джаксън признава, че в кръв от пилета със саркомата на Роус многократно е отглеждала бактерии, частично или напълно лишени от клетъчна стена, но съхранили способността си да се развиват - т.нар. L-форми.
"Естествено вирусите няма как да се превърнат в бактерии. Те най-вероятно се "вграждат" в L-бактериални форми и така цялата картина се размива максимално, а ние попадаме в тъмна Индия... Във войната с рака най-важното е да разберем точната взаимовръзка и зависимост между L-формите и онкогенните ретровируси!" - убеден е Макомбър от департамента по патология към университета на Южна Флорида.

По-бързи и сръчни от бактерии и вируси

Стресът, отчаянието, безнадеждността и депресията, чувството за вина и гняв от предателство убиват по-бързо от вируси и бактерии.
С всяка мисъл "Отчаян съм!", "Няма надежда!", "Никой не ме обича!", "Не искам да живея!", "Самотен съм!" човек се приближава по-успешно до ранна смърт от рак, инсулт или сърдечносъдови заболявания. "Песимизмът и лошото отношение към самите нас убиват в буквалния смисъл! Любовта и щастието спасяват и лекуват!" - категорични са учени и медици от Центъра за здравословно поведение във Вашингтон, САЩ.
75% от пациенти, починали от рак, и 15% от сърдечноболните, са изпадали в сериозни емоционални кризи, потъвайки в бездната на скръб и огорчение от живота и другите. 75% от възрастните, жертви на сърдечносъдови болести, са изпитвали дълбоко разочарование, чувство на гняв, недоволство или вина пред себе си или другите.
"Затова, когато някой или нещо се опитва да ви нарани, просто си казвайте: "Ще се справя!" - съветва от личен опит филипинския журналист Майк Мадразо. Повтаряйте неуморно: "Имате ли проблеми в работата?" - "Ще се справя с тях!". "Имате ли проблеми в семейството?" - "Ще се справя с тях!". "Имате ли проблеми със себе си?" - "Ще се справя с тях!".

Още потвърждения

Алън Кантуел открива L-бактериални форми в тъкани на пациенти с белодробна саркоидоза, L-форми на стрептококи от група Б в кръв и лимфни възли на пациенти с ХИВ, огромни количества L-бактериални форми от кожни тумори и органи на пациенти, починали от болестта на Ходжкин и рак. Във взетите от него проби някои от тези агресори приличали на стафилококи и пръчковидните коринебактерии. В хода на кариерата си Кантуел публикува над 30 изследвания и пише няколко книги за ролята на L-формите в развитието на хроничните заболявания. Следвайки неговия път, бактериологът от Масачузетския университет Лида Матман оглавява спецлаборатория, която анализира проби, изпращани от цял свят. Десетилетия наред Матман изучава и фотографира L-бактерии, и потвърждава, че патогените са изключително разнообразни по размери и форми. Тя използва флуоресциращи антитела и множество техники за оцветяване, за да ги наблюдава и опише.
"Кръвта на тестваните от нас пациенти с туберкулоза изобилства от разнообразни L-бактерии. Изолирахме два типа L-форми в болни от Паркинсън, L-форми на грам-негативната бактерия Borrellia burgdoferi при Лаймска болест и различни L-видове на Borrelia при мултипленна склероза. "Заловихме" и хламидия пневмония в кръв на пациенти, преживели белодробна тромбоза. Както и бактерия, приличаща на туберкулозната микобактерия в кръв на хора с поразяващата белите дробове саркоидоза. Накрая установихме наличие на десетки видове L-форми при пациенти с над 20 нелечими болести!" - свидетелства д-р Матман.

ПРИСЪСТВИЕ: Бактерии в бъбрек, открити при аутопсия на пациент със системна склеродерма.
Милтън Уейнрайт