Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Модна линия от продукти само за левичари с осмицата на Христо Стоичков ще се появи в близките месеци. За това разказва мексиканският предприемач Марко Антонио Роча пред сайта entrepreneur.com.

Роча се опитвал да наложи продуктите си през последните години, но трудно намирал съмишленици. Той разработил марката B Lefty, като на челната страница във фейсбук на компанията му има куп имена на левичари, но липсва точно Стоичков.

Миналата година през лятото, около 13 август, което е международният ден на левичарите, той разпратил продукти на известни личности като Стив Аоки, Уго Санчес, Ману Джинобили и много други, но отново не получил отговор.

По своя приятел Хавиер Сол, който е спортен журналист, пратил една шапка и на Стоичков в Маями. Сол работел в телевизията, в която Камата е коментатор.

“Не очаквах да получа снимка или някоя изкуствена благодарност”, признава Роча.

Вместо това получил обаждане на Whatsapp.

“Никога няма да го забравя. Първо се изписа името на контакта - Христо Стоичков, а след това и самото съобщение, в което освен поздрав имаше благодарност за подаръка и предложение да се направи лимитирана серия продукти с неговото име и номера, с който винаги е играл. Осмицата, обърнатата безкрайност. След това разменихме идеи, писахме си и накрая си организирахме среща”, обяснява Роча.

“Трябва да бъда честен. Откакто разработвам марката, съм се стремял да видя най-известните левичари с нея. Това щеше да даде необходимия тласък, който да накара хората да я преоткрият”, обяснява Роча.

“Сега със серията на Стоичков започва една ера на развитие, която ще затвърди това, което постигнахме до момента, и ще го надмине”, обяснява мексиканецът.

Той бил и на световното първенство в Русия, където се видял с Камата и опитал да промотира линията си. “Най-хубавото ми изживяване бе на мача с Германия. Целият стадион вибрираше за Мексико”, обяснява Роча.

Той вече нарича Стоичков свой бизнеспартньор в B Lefty.

По принцип Камата доста отдавна се опитва да наложи свои марки на пазара. Още в началото, когато направи школата в Етрополе, бе пусната серия с неговия номер и инициалите му на английската фирма Admiral. След това бяха пуснати специални екипи в монограм на Joma и за юбилейния му мач на стадион “Васил Левски”, които бяха разграбени от феновете. Имаше и такива с половин екип на ЦСКА, а другата половина - на “Барселона”.