Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

ТВ водещата с най-много лапсуси поема безопасността по пътищата

Калина Крумова мина през няколко партии, за да оглави институт, където ще готви политически лидери

Назначението на бившата депутатка и тв водеща Калина Крумова за експерт по безопасността на пътя предизвика земетресение от 7-а степен в социалните мрежи.

Наложи се самият вътрешен министър Валентин Радев да обяснява защо Крумова наистина се е сдобила с пост в Държавно-обществената консултативна комисия за безопасност на движението по пътищата.

По думите му, тя давала съвети и идеи в тази сфера и по този начин заслужила назначението си.

Новото призвание на бившата депутатка стана ясно на 23 декември на пресконференция на вътрешния министър Валентин Радев, регионалния му колега Николай Нанков и главния прокурор Сотир Цацаров. Те обявиха, че започват инвентаризация на пешеходните пътеки в страната, която не е ясно как, но трябва да намали смъртността на пешеходците. Крумова бе в компанията на Алекси Кесяков, известен с постоянните си идеи за промени в Закона за движението по пътищата.

Дали младата бургазлийка е подходяща

за този пост?

Депутатката от ГЕРБ Нели Петрова обяви, че е възмутена: "Искам да призова всички почернени майки да се разграничат от тази дама. Преди 6 години в мъката си се заблудихме и повярвахме. Но днес ви пиша като майка, която е загубила дете на пешеходна пътека, не като народен представител. Не вярвам, че нейната борба за намаляване на черната статистика е чиста и свята. Друго не коментирам."

Според нея мястото на Крумова не е в МВР и тя използва хората, за да трупа точки за определени постове.

Калина Крумова явно е всестранно развита личност поради

цветните си работни позиции

Всъщност за нея чухме още от далечната 2004 г., когато стана любимка номер едно на "Господари на ефира".

По това време младата бургазлийка беше водеща на предаване в телевизията на Валери Симеонов СКАТ, където стана известна със своите лапсуси и "задълбочените" си въпроси за българската история. От типа "На колко революционни органа е разделена България преди Освобождението?". Или - "при земетресение повикайте децата, убийте ги с обувки с дебели подметки" и др. подобни.

Окрилени от успехите й, от телевизията я изпратиха в парламента. Очевидно там се е справила доста добре, защото година по-късно, през 2009 г., вече

стана най-младата депутатка на партия "Атака"

Една от каузите й бе да прокара закон за сурогатното майчинство. Впоследствие напусна партията на Волен Сидеров, за да се присъедини към ГЕРБ, а след това и към "България без цензура" на Николай Бареков. По това време тя оглави неговата дамска организация "Евромайки". След като напусна и оттам, през 2017 г. тя застана начело на Иститута по политика в Пловдив.

Очевидно Крумова се справя на различни фронтове, които са доста далеч от смъртността по пътищата.

Всъщност доста хора недоумяват как точно ще се справи с тези проблеми, тъй като нито разноцветният й професионален опит, нито образованието й са в тази сфера.

Генезисът й започва като невръстна водеща по СКАТ в Бургас, минава през син, роден на 16 г., и стига до бакалавър по "Икономика на социално-културната сфера" в УНСС и магистратура по "Журналистика и масмедии" отново там.

Всъщност в момента Калина Крумова е

докторант в БАН,

който е партньор на Института по политика. Там Крумова е съосновател с проф. Антоанета Христова от Института за изследване на населението и човека в БАН.

Целта на двете дами е да подготвят адекватни политически лидери и за целта са поканили преподаватели като проф. Михаил Константинов, бившия главен секретар на МВР ген. Калин Георгиев, Западно- и Средноевропейския митрополит Антоний, проф. д-р инж. Николай Михайлов – председател на Българския форум за транспортна инфраструктура (БФТИ) и ръководител на катедра "Пътища" в УАСГ, модния експерт проф. Любомир Стойков, актьорите Христо Мутафчиев, Ернестина Шинова, зам.-главния прокурор Борислав Сарафов и др.

Какъв е единственият бегъл допир на Крумова с безопасността по пътищата според някои - четете в хартиеното издание на "168 часа"

Коментара ()

Вашият коментар