Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

В изборната вечер основните политически играчи не успяха да зарадват своите фенове или врагове с някакви особени изненади. Големите взеха своето, а малките не успяха да се надскочат. По-интересна беше битката между трите национални телевизии, които хвърлиха доста сили и средства, за да привлекат по-голяма аудитория.

Голямата изненада на вечерта беше превъзходството на БНТ над Нова. Това показват резултатите на пийпълметричната компания ГАРБ, по чийто данни се водят държавната телевизия и Би Ти Ви. Нова телевизия разчита на конкурентната компания "Нилсен България", която дава поделено първо място между Би Ти Ви и Нова и по-лоши резултати за БНТ.

Цифрите на ГАРБ са съвсем различни. Техните изчисления твърдят, че Би Ти Ви е абсолютен фаворит за зрителите от всички възрастови групи в предизборната нощ. Далеч по-интересна е битката за второто място. Там изненадващо се нарежда държавната телевизия, която почти през цялото време е по-гледана от Нова. Само в 19,30 частната медия успява за кратко да мине на второ място, но почти веднага след това отново пада на трета позиция.

В социалните мрежи зрителите също гласуваха с коментарите си в полза на предизборното студио на БНТ, където водещият Бойко Василев
очевидно се чувстваше в свои води и беше поканил достатъчно адекватни гости.
Би Ти Ви от своя страна може да се гордее не само с лидерската си позиция според ГАРБ, но и с най-красивата картинка, която представи на своите зрители. От частната телевизия бяха изнесли студиото на метри от НДК, така че да хванат хубавата гледка към добре осветения дворец на културата.

Какви са другите ефекти, които използваха и какво още не достигна на Би Ти Ви, четете в хартиения брой на изданието.