Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Фирмата "Милива" ООД спечели обществената поръчка на ЦИК за консултантски услуги за организиране и провеждане на разяснителна кампания в интернет и управление на комуникацията през фейсбук за предстоящите избори за народни представители на 26 март, съобщи "Офнюз".

Според публикуваната обява стойността на поръчката е 90 хил. лв. без ДДС. Срокът за кандидатстване изтече на 13 февруари, а на 17 февруари ЦИК е обявила класирането на участниците и е определила за изпълнител "Милива" ООД. Маркетинговата агенция се е наредила на първо място с 98.58 точки. На второ и трето място са се класирали съответно "Ес Ти Би Комюникейшънс" ЕООД със 78.27 точки и "АПРА" ООД с 59.40 точки.

Срещу отделените от бюджета на ЦИК 90 хил. лв. "Милива" ще трябва да управлява комуникацията през фейсбук страницата на ЦИК, както и да разработи медия план за интернет кампания.

Проверка показва, че "Милива" не е активна в социалните мрежи. Последната й публикация във фейсбук е от 2013 година (песен на Роби Уилямс), а страницата й там има 9 харесвания. В туитър "Милива" има 1 последовател.

Едно от изискванията на ЦИК при избор на изпълнител беше участникът да е изпълнил най-малко три дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, през последните три години.