Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

16 минути младежки пръсти разопаковат 20 шоколадови яйца, внимателно вадят играчката отвътре, сглобяват я, след което подхващат следващото. Ето това клипче в ютюб е видяно от над 750 милиона души от цял свят.

И не е едно. Останалите, в които се прави абсолютно същото, имат аудитория от един до 500 милиона.

Клиповете са съвсем елементарни - в рамките на от 15 минути до час се демонстрира цялата процедура - от отстраняване на станиола през сглобяване на съответната играчка, която се намира вътре, или показване на функциите ѝ до разчупване на вафлено бонбонче, потопено в шоколад, също част от изненадата. Това се повтаря толкова пъти, колкото яйца се отварят.

Разбира се, клиповете се гледат основно от деца в детската градина или в предучилищни групи, а преживяването от гледането им се равнява по емоция на тази, която биха получили, ако те самите разопаковат играчката.

На пръв поглед идеята е изключително безсмислена и само илюстрира всемирната глупост, обхванала света. Но всъщност тя е много хитър маркетингов ход, който носи хиляди, дори милиони долари както на влогърите, така и на производителите. Те се обръщат към хората, които снимат видеа, всеки път, когато изкарат нова серия от играчки за шоколадови яйца.

Междувременно ютюб плаща по 4 долара на 1000 гледания. В случая със 750 млн. гледания това прави приблизително 3 млн. долара.

Любопитен факт е, че един от най-известните влогъри, които правят подобни клипове, е 23-годишна бивша детегледачка.

Идеята на клиповете за разопаковане на шоколадови яйца е подобна на тези, в които влогъри демонстрират какво има в чантата им, разопаковат последните си покупки или отварят за първи път поръчани през интернет продукти. Те обаче са ориентирани основно към тийнейджъри. 

Влогърите, които ги

правят, печелят по 4 долара

на 1000 гледания