Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Макар и разделени в мненията си, шефовете се опитват да тушират

проблема след Испания.

За всички вече е ясно, че въпреки гаранциите за освободената битка за титлата във Ф1, през тази година “Мерцедес” ще играе така, че шампионът на германците да бъде Нико Розберг. За Щутгарт идеалният вариант е германски пилот и германски болид да победят тази година в първенството.

Конфликтът между него и трикратния първенец и двоен носител на короната Люис Хамилтън тлее от две години насам, но шефовете в тима

успяваха да тушират напрежението

Но абсурдната катастрофа между двамата в GP на Испания бе това, което прави войната в тима ясна, разделяйки наполовина и отбора, и феновете, а снарядите на обвиненията вече се виждат да прелитат над Ламанша в посока Германия и обратно към Острова.

И единственият англичанин, който смята не само, Хамилтън за виновен за инцидента, но открито призовава “Мерцедес” да “дисциплинира” своя пилот, е трикратния световен шампион сър Джеки Стюард.

Германските медии побързаха да се зарадват на неговото предложение Люис да получи глоба от тима най-малкото заради това, че пилотът захвърли струващия около € 44695 волан.

От изказването на легендата в британската Ф1 обаче убягва един дребен факт: Стюард критикува Хамилтън не за друго, а че е допуснал инцидента и изпреварването, довело до него едва в незавършилата първа обиколка на испанското състезание, както и това, че лишава отбора си от точки изобщо.

Хамилтън не беше наказан за инцидента, което буквално взриви социалните мрежи с коментари на германски фенове.

“Това е емоция, това е първата обиколка, това е адреналин, който кипи… Но Хамилтън е виновен, това не е начинът да се печели и Розберг има право да се защити”, заяви пред Радио Файф сър Джеки.

Всъщност Розберг, не "тръшна вратата" пред Хамилтън, както определят такава маневра във Ф1, а буквално остави партньора си да слезе “между рамката и вратата”, след което със сила я затвори.

Така че нито единият, нито другият състезател на германците не отнесе наказание, което при такава ситуация, но с други пилоти, щеше да бъде взето 5 минути по-късно.

Разделението е не само по дължината на Английския канал, но дори и между шефовете в екипа. Ники Лауда, който е един от неформалните босове на тима, приема извиненията на Хамилтън, които англичанинът поднесе на отбора и Розберг.

“Той [Луис] се извини. Той взе вината върху себе си – бе цитиран Лауда от австрийската радио и телевизионна компания ORF. – За мен това е добре, защото никога в този спорт

няма само "бяло" и „черно"

Въпреки това си изказване Лауда е категоричен, че в Хамилтън се е събрала много агресия, която този път е избила в най-неподходящия момент.

За разлика от него големият шеф – Тото Волф, макар да признава, че дял за двойното отпадане има и Розберг, стои зад неговата позиция. Розберг и Хамилтън направиха такава двойна катастрофа преди две години в GP на Белгия, когато точно Волф успя да помири страните и да отложи откритата война до миналата неделя.