Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Страстни интимни сцени, влажни целувки, тройки, оргии и еякулации в 3D формат разпалиха бурни реакции към новия филм на провокативния аржентински режисьор Гаспар Ное "Любов".
Лентата беше прожектирана на фестивала в Кан извън конкурсната програма и остави редица от гостите безмълвни, а други крайно възмутени.
Вестник "Гардиън" нарече продукцията "50 нюанса ванилия". В сравнение с действията на героите на Ное обаче Крисчън Грей и Анаистейша Стийл изглеждат като неопитни срамежливци в зората на сексуалното си узряване.
"Исках да обрисувам истинската еротична страст от живота, която много често не се показва наистина реалистично на екрана. Отдавна мечтаех да заснема кинотворба, която да възпроизведе любовта на една двойка както емоционално,
така и физически",
коментира аржентинският режисьор.
Ное твърди, че е решил да заложи на 3D-то, защото открива детински нюанс в него. Приема го като нов вид игра, която се е почувствал предизвикан да опита. Готовият му продукт успя да надмине очакванията на киноиндустрията, която уж се беше подготвила за провокацията още с излизането на официалния плакат на лентата, показващ еректирал член.
В "Любов" историята е показана чрез спомените на американския студент по режисура Мърфи за неговата гореща любов с парижанката Електра. Връзка, приключила с раздяла. В продължение на две години двамата се отдават на бурни удоволствия, без да се изгубят в скучната рутина на леглото. Към техния страстен дует не закъснява да се присъедини и още едно момиче, а неусетно героите се озовават и сред вълни от голи тела. Действието, естествено, се развива в столицата на любовта Париж. Двама от героите във филма носят имената Гаспар и Ное. В продукцията в главните лица от любовния триъгълник влизат американският актьор Карл Глъсман, Аоми Муйок и Клара Кристин.
"Искам да заснема филм, изпълнен с кръв,
сперма и сълзи",
заявява младият режисьор в лентата.
Актьорите не крият, че отначало им е било неприятно, докато свикнат с голотата и показването на прекалена интимност пред камерата.
"На снимките през първия ден Гаспар реши да започнем с близък план на гениталиите ми - разказва Глъсман. - Преди сцената стоях в банята, гледах се продължително в огледалото и си мислех, че трябва веднага да избягам до летището и
направо да тичам към Съединените щати"
Американският актьор вече е доволен от крайния резултат и участието си във филма. Още повече се гордее, че е блеснал на големия екран по време на толкова престижен фестивал, пък било то и гол и възбуден.
Още по време на снимачния процес Ное сподели, че лентата му ще представлява любовна история, която възхвалява секса по радостен начин.
"Получи се еротичен разказ за двама влюбени, който не завършва с хепиенд. Мърфи е виновен за въпросната развръзка заради неговата страст не само към момичетата, но и към наркотиците и изневерите. Мисля, че успях да покажа как човешката глупост е много по-голяма от любовта. Направих филм
за обичта към
правенето на любов",
обяснява Ное.
Не за първи път аржентинецът успява да предизвика фурор в Кан. Последният му подвиг е с неговия филм "Необратимо" през 2002 г. В лентата участват бившите съпрузи Моника Белучи и Венсан Касел. По време на прожекцията редица зрители напускат киносалона, други получават нервна криза, а някои дори припадат, докато на екрана тече безконечна сцена на изнасилване.
Така единствено Гаспар Ное не изненада, като се прояви отново като умел провокатор, успяващ
да сюрпризира подготвилите се за сензация
Той изпълни целта си да въздейства по един или друг начин на публиката, боравейки умело с така въздействащия език на любовта и естествения човешки стремеж към щастие. Онова мигновеното, струващо понякога твърде скъпо.