Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

УДОБСТВО: Мирослав Найденов се возел в джипа за 140 хил. лв. заради препоръка на НСО.

СНИМКИ: ВАСИЛ ПЕТКОВ И БГНЕС
УДОБСТВО: Мирослав Найденов се возел в джипа за 140 хил. лв. заради препоръка на НСО. СНИМКИ: ВАСИЛ ПЕТКОВ И БГНЕС

Министърът на земеделието Димитър Греков е решил да продаде излишния автопарк на ведомството и да дари парите на нуждаещи се училища.
Това каза самият той пред "168 часа".
"Елате да видите в гаража, има толкова много автомобили, от които нямаме никаква нужда", обясни той.
Новото ръководство било сащисано и когато заварило луксозните джипове тойоти на ексминистър Мирослав Найденов и на бившия шеф на Агенцията по храните Йордан Войнов.
Двата "Ленд круизъра" били купени в периода 2011-2012 г. и имали какви ли не екстри
Цената на всеки била около 140 хиляди лева, уточниха от ведомството.
За огромните возила в министерството се говори, че са ползвани основно за ловни излети.
"Аз нямам нужда от подобни автомобили", бе лаконичен новият министър Димитър Греков.
Самият Найденов бе известен в правителството като страстен ловджия. Той
не пропускаше откриването на ловен сезон и бе душата на ловните дружинки
Пред комисията в парламента, разследваща полетите на "Авоотряд 28" Найденов обясни, че са ползвали ловните хижи, за да спестяват пари на държавата от хотели, когато са имали събития наоколо. Новият министър има други интереси.
"Първоначално мислехме да ги пуснем на търг и парите да дарим на нуждаещи се училища", коментира Греков. Със средства на ведомството му вече бе реновирана плевенската лозаро-винарска гимназия.
Греков се отказва от намеренията си за търг, защото се оказва, че още по времето на Мирослав Найденов джипът е даден на НСО. Той продължава да е собственост на министерството, но се ползва за нужди на държавните гардове.
"Вече е в техния гараж и ние нямаме нищо общо с тези суперскъпи автомобили",
обясниха от ведомството. Найденов като министър ползваше кола на НСО, но често бе засичан и с тойотата.

Цялата история четете в новия брой на в. "168 часа"