Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Над 200 представители на най-големите рекламодатели и рекламни агенции в България проследиха тази вечер презентацията на изданията на Медийна група България Холдинг (МГБХ).

Те се запознаха с точките на пресичане между рекламата и клиентите в онлайн продуктите на медийната група, както и в нейните печатни издания.

Водещият ежедневник и сайт "24 часа" (24chasa.bg), авторитетният "Труд" (trud.bg), масовият ежедневник "България днес" и сайтът му bgdnes.bg, специализираният за агробизнес "Български фермер" (bgfermer.bg), разследващият "168 часа" (168chasa.bg), ориентираният към младите (15-35 години) развлекателен сайт hiclub.bg - всички продукти бяха представени от управителят на МГБХ г-жа Венелина Гочева и търговският директор Иван Михалев.

Не бяха забравени и мобилните сайтове на групата, приложенията за iOS и Android, както и специалните печатни издания на медийната група, инициативите и събитията, които организира.

Особен акцент бе сложен върху най-новият сайт на групата - специализираният за женска аудитория mila.bg.

Очаквайте подробности